killerFly Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Er det rett før den tar dagen da?? Eller e det bare til å opne opp og smøre godt?? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hvis den bråker og går sakte er det magnetene inni den svarte hylsa på selve motoren som har løsna. Du kan demontere, gjøre rent og lime på igjen, så funker det fint;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 når min begynte å bråke, så begynte dfet også å ryke av den, så jeg bytta den. er drit lett og bytte egentlig. bare ta ut hanskerommet, så er mye gjort. bare pass på at det stag/wire-systemet ikke detter fra hverandre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Det stag/wire-systemet er noe av det DUMMESTE jeg har vært borti! Herregud.. Hadde det vært så jævelig vanskelig å laget en arm av ett slag? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe må bytte hele skiiten på min, stag og hele pakka. Kurrant jobb da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 For meg har det alltid vært nok å lime fast magnetene igjen. Fant noen børster som var litt for store som jeg filte til de passet i motorer som hadde gått mye og hadde slitte børster. Ellers har jeg aldri trengt å bytte noe annet enn motoren. Selv ikke på biler med 350 000km+ som gjelder 3 av 245'ene i familien. Men så bor jeg på tørre østlandet da:sombrero: Trenger ikke ta ut handskerommet for å bytte motoren heller. Bare filtmatta under dasjen. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg