hansi_199 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 focal pilyglass 165v3 mener jeg det heter! det spiller noe sinsykt bra!! men skal oppdattere litt.. gitterene til settet har jeg rottet bort! men det som følger med er 2 X diskanter 2 x mellomtone 2 x basser 2 x delefilter dette er 3 veis sett og jeg tankte og selge dette for rundt 2 tusen eller bud! 2 av kantene på mellom tonen er kjært vekk for og få plass til den i døre! men det er ikke noe problem og skru den faste eller noe ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Som skrevet i den andre salgstråden så selger hansi det han sier! :) Stjerne i margen! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hadde ikke solgt detta vis ikke var forde det jeg skal ha nå koster så mye penger for et frontsett liksom.. syntes detta jeg selger for er veldig billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hvilken dimensjon er det på høytalerne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 1" diskant 4" mellom tone og 6.5" bass element! gårnedtil 1600kr for settet nå! til de som vil ha det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har du fått solgt dette nå? Hvis ikke kan jeg være interessert. men vil gjerne ha bilde av settet hvis det er mulig :) Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg