Velibra Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Har gått til innkjøp av ein 740. Planer om og bygge eit litt tøfft prosjekt:) Legger ut noen bilder av den slik den står no.. Tar gjerne i mot noen tips og råd. Holder på og montere i ein 230FT nå. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon89 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Kjempe flott! Kom med litt info... Hvor mye ga du for den+:driving Siter Volvo 940 - http://www.bilforumet.no/900-serien/183109-hakon89s-volvo-940-a.html EX Volvo 740 GL http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=152701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 off...vet ik om tørr si det...heh ALTFOR masse...men har vært forelska i den bilen siden første gang den var utstilt... Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 nice bil=) tøff=) men etter mine øyne, så ser der ikke ut som det der er en oginal 740 turbo. for turbo bilene har sorte lister rundt vinduene. min GL har også chroma lister....ellers kjempe tøff bil:D Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 si det da?=) døds fin volvo! er egentli ikke noe volvo mann men, denne var fet:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 nice bil=) tøff=) men etter mine øyne, så ser der ikke ut som det der er en oginal 740 turbo. for turbo bilene har sorte lister rundt vinduene. min GL har også chroma lister....ellers kjempe tøff bil:D Er vell egentlig en B230K som hører hjemme i den der ja. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hehe..ja,innrømmer under skamm att det var ein 230k i den da den kom til gard..men den er heldigvis kasta så langt som det går:) har hellder ingen plan om og montere sorte lister eller turbo ruter i den...passer så veldi godt med listene slik dem er nå... Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Rå bil...bilder av den invendig,motorrom og bagasjerom?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Pen bil du har! Nydelig farge også :) Syns faktisk chromen passa inn der, på en måte.. Hvilke felger er det? Er ikke superstar vel? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 superstar kloster heter di vell.men tror ikke de lages lengre.så pass godt på de =) pen bil ja.sleng ut mere bilder :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Superfin bil, savner 740 min nå:( Hvor mye ga du sa du?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 bare felgene kostet i sin tid 20 000 ++ meget pen 740 :) håper du beholder den like strøken :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hm..... er det det dem kaller det ja...... 740...... Tøft.. flyter den? Ser en likhet her:) Neida.... søt konebil dette. Hva sier mor til å parkere på plenen? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 superstar ja. 20 000 da har jo du komt åver eit sykt tilbud gutt... interiør er ik so masse å se enda egentli...strøkent er det,men org og kjedli,me strøkent rsport trekk..ik noe som feller i min smak men..ellers sort innvendi..men skall inn me sort el skinn med tiden;) Bagasjerommet består vell av ei basskasse...med 2 x 10" Focal subber..vurdere og flytte batterie bak nå under ombygging...på grunn av de må jo flyttest liken vel.. Mangler noen ledninger enda til motoren..så om det er noen som har el nett til meg så er det bare og si fra:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 nice bil :) få ut meir bilder Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg