Queen of the Road Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg har nok Ascona B deler til å bygge flere biler, men må kvitte meg med alt sammen nå pga flytting. Syns det er for ille å kaste dette, så jeg tenkte å se om noen her inne er interessert. Delene selges for en billig penge... Har bl.a masse originale Opelfelger, to panser, ei hekkluke, førerdør til 2 dørs asconaB, plenty av diverse, fjører foran, flotte komplette lykter foran, blanke og fine....ja, det meste....er bare å skrive hva du er ute etter, så skal jeg svare etter beste evne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Queen of the Road Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ingen som er interessert ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 skulle nesten kjøpt meg ascona-b ;) kommer ikke på noe jeg trenger som kan passe kadett ;D ... dørhandtak? har du noen av de? trenger ikke låserne, bare handtaka? har du komplett låssett med 1 nøkkel? Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 du skulle ikke tilfeldigvis ikke ha komplett frontplate og noen skjermer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 la ut en link for deg på opelmotorsport forumet! større marked der! Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hvor mye skulle du hatt for frontlyktene da? åssen ser den døra ut? rust? Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har du blinklyshåndtak til ascona b? Dieselpanser? Jeg trenger blinklyshåndtak, og har lyst på dieselpanser :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Trenger feste til stål/alu hylse hvis du forstår =) Ring meg på 98042865 viss du ikkje forstår ka det er for noke. Er det feste som man skrur fast i karrosseriet for å feste hylsa og opplagringa, innvikla forklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Jeg trenger panser.. Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bladew Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hei har du en radiator som er hel, og som passer ascona b ? min sprakk her om dagen, og trenger en ny, evt brukt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bladew Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 har du venstre baklykt ? har du en diff til bakakslingen ? har du 5 trinns girkasse med mellomaksling ? har du bensintank med retur ? har du 1,9 topp + kam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Jeg har kanskje en (eller to) 1.9 topper med kam, har et par 1.9 som er skjert, men tror toppene skal være ok. Kan se om jeg får skrudd av den jeg mener er best i løpet av uka, å ta noen bilder :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudsengen Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hei.... Kan du lage en samlepris på alt du har????Så vil jeg ha det.... Kjekt å ha deler liggende, har fått tak i et lokale som jeg kan lagre deler i så... Hvor holder du til???For henting.....:yodude: Siter OMC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Queen of the Road Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jeg er bortreist i helgen, kommer tilbake mandag....skal svare ordentlig da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senator Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 trenger eit panser =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg