ExceL Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hei, jeg lurer på om det er noen som kan lage en mal på hvordan man skifter bakruten på 240. Har kun funnet om framruten når jeg har søkt. Kan selv tenkte meg til at jeg drar en pianotråd i mellom og dytter mens jeg drar tråden bortover.. Men så var det ledningene til varmetrådene.. Men er det noen her som kan lage en mal så hadde det vært fint :) Mvh TG Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Bare å ta et flatt skrujern å pirk lista utafor kanten den ligger i, når du har jort d på sidene og toppen, trekker du ut ruta og løfter den vekk, ledningene har en kobling likeved. Pianotråden bare skjærer seg inn i lista, du må bruke ett tynt tau når du skal inn med den igjen. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg