Erik Braseth Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Mange har vel fått med seg at Richard Hammond fra topgear har vært en liten tur i grøfta i forbindelse med innspillingen av tvprogrammet. Her er klippet fra nyeste episode der de viser krasjet. 280mph krasj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Krasjet var ikke så voldsomt som jeg hadde trodd faktisk. Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 288mp/h = 460,8km/t.... Respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Rett og slett geniale kommentarer fra hammond før han kræsjet. Respekt!! Må få skaffet alt av topgear! Makan til serie ;D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 så dere der han profesjonelle føreren krasjet med Köningsegg ccx`n a? Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ja, regner med de fleste her har sett det.. :) Men jeg visste faktisk ikke at Hammond var tilbake jeg da.. hehe! Henger lite med.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 filmen var fjerna Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 This video has been removed at the request of copyright owner British Broadcasting Corporation because its content was used without permission hehe ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Til dere som ikke har sett den: Link OBS; siden inneholder mye rart, ikke titt innom flere videoer der hvis du har svakt hjerte :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Kjedlig da :( Men man går egentlig ikke glipp av så mye om man ikke ser klippet. Får ingen følelse av hvor fort det går eller hvor voldsomt det måtte ha vært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 DevilsTower sin link fungerer jo knall (dog ikke med opera) Åpent visir og greier... Han hadde MAX flaks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Fatter ikke hvordan Hammond kan få skylda for at dekket gikk til helvete, og at det ble ulykke av det! Var jo dårlig sjekking og dårlig valg av dekk vil jeg også si på et kjøretøy som skal gå over 300MPH! Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 DevilsTower sin link fungerer jo knall (dog ikke med opera) Åjoda.. funker med Opera også.. Godt det gikk bra med hamstern:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Åjoda.. funker med Opera også.. Godt det gikk bra med hamstern:D Og der fikk jeg oppdatert min versjon :thumb Lurer på åssen karen føler seg, fikk han ikke påvist betydelig hjerneskade eller er det bare meg som er på tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Han så helt grei ut på Top Gear episoden i hvertfall, og han klarte fint å legge asfalt! :D Good to have him back. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg