Gå til innhold

Mine 240er opp i gjennom årene! (EN GOD DEL BILDER)

Ranger emnet


Gjest PsychoSigV

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som har et klistermerke på da... Så trur du må se om igjen. Eneste er Streamer i frontruta, kalles ikke klistermerke. Er det noe man ikke liker, trenger man heller ikke bry seg med å skrive kritikk heller, waste of time.. Å VELDIG KJIPT FOR MEG Å HA I TRÅDEN!

 

Helt seriøst, la du ut disse bildene og forventet KUN positiv kritikk på bilene dine? :hvaskjera

 

Jaok, streamer. Stygt er det uansett hva det heter

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PsychoSigV
Helt seriøst, la du ut disse bildene og forventet KUN positiv kritikk på bilene dine? :hvaskjera

 

Jaok, streamer. Stygt er det uansett hva det heter

 

Du kaster fortsatt bort tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En del sminka griser på samvittigheten ja.. :P

 

40 biler på 6 år er bare kos. En kompis hadde 20 biler i løpet av 2006..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PsychoSigV
Haha, var det du som hadde den orange drittbilen ja.

 

Med turbotrykk koblet rett i veivhusventilasjon..

 

(VE 32148)

 

Nei, var en jeg solgte den til, før den gikk sørover...

Når jeg hadde den gikk den og alt, turbotrykk koblet rett i veivhusventilasjon?? Haha, du kødder? Hvor holder denne bilen til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den havna til en kompis i Trondheim.

 

Ja, veivhusventilasjon var koblet rett på innsuget slik som originalt på sugemotorene, når ladetrykk kom spruta det olje ut alle veier (svinghjul, reimskive, peilestav osv).

 

Han som solgte den blåholdt på at alt var korrekt koblet, dagen etter var det en veivstake ut siden.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom 40 biler på 6år er vel heller rette anntall... Nei, nå spør du vanskeligt..

Fikser, selger,bytter, fikser,selger,bytter osv.. Har til tider hatt 4 biler av gangen, noen ganger bare 2biler.

 

Føkk og dø mann, slo meg med 1 bil! Men nå skal jeg avgårde og hente en imorra, så da blir det 40 :)

Også fyller jeg ikke 24 før i oktober :D

:boxers

 

Btw: Maaaange volvoer du har hatt ass! Ikke alle like flotte, men noen av dem var ikke verst :)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den orange sedanen har jeg sittet på i:D

Baksetepassasjer på en rånerunde:op:

 

 

Vet ikke om du husker det, men jeg og en kamerat som heter Ken R. var på besøk utenfor hos deg, (Ved Flisebutikken), vi kom i den forrige Golfen min, blå 3`er:)

 

Har ikke du hatt en eller flere Opel Manta?

Mener du hadde en hvit en ivertfall..

Og så 2`er Golfen du hadde i høst..

 

Har du regnet på hva du har brukt i omreg. avgift?:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PsychoSigV
Føkk og dø mann, slo meg med 1 bil! Men nå skal jeg avgårde og hente en imorra, så da blir det 40 :)

Også fyller jeg ikke 24 før i oktober :D

:boxers

 

Btw: Maaaange volvoer du har hatt ass! Ikke alle like flotte, men noen av dem var ikke verst :)

 

Fyller 24 i oktober jeg også :P den 18.oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PsychoSigV
Den orange sedanen har jeg sittet på i:D

Baksetepassasjer på en rånerunde:op:

 

 

Vet ikke om du husker det, men jeg og en kamerat som heter Ken R. var på besøk utenfor hos deg, (Ved Flisebutikken), vi kom i den forrige Golfen min, blå 3`er:)

 

Har ikke du hatt en eller flere Opel Manta?

Mener du hadde en hvit en ivertfall..

Og så 2`er Golfen du hadde i høst..

 

Har du regnet på hva du har brukt i omreg. avgift?:D

 

Husker deg ja, hehe. Har vel brukt en del penger på årsavg og omreg osv :P Nermere seg sikkert noen tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår