morten pettesen Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Kjører 2 stk 12" med doble 4 ohm spoler. Var litt styr å få koblet de i riktig ohm. men etter målingen er jeg nå nede i 2 ohm. Hvordan i klarer du det? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Skjønte ikke spørsmålet he he. Vist du mener hvordan få koblet ned i 2 Ohm?? Er ikke sikker på hvordan det ble koblet. Bare sto å så på ham som koblet og målte ohm til slutt. Men mener noe om at han først måtte opp på 8 ohm og deretter koble ned til 2 ohm. Kan sjekke med han hvordan det ble koblet. Mye jobb å skru ut elementene for å ta bilde :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Du har 2 dobbel 4 ohm spoler på 2 elementer. Det blir enten 1 ohm eller 4 ohm det. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Men det var vel ikke saken.. :) Tingen er den, at de utgir greit signal til prisen.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 helt riktig det du sier. Men du kan også koble de opp til 8 eller 4 som du sier. Skal høre med han i morgen ang ohm eventuelt måle og forklare hvordan disse ble koblet. 1 ohm er det garantert ikke. Men vist jeg ikke var helt på bærtur så viste målingen 2 ohm før vi koblet de til forterkeren. Som sagt så er jeg ikke sikker på hvordan dette ble koblet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Dual-6 Ohm Subwoofers: 1.5 Ohms Dual-4 Ohm Subwoofers: 1 Ohm Dual-2 Ohm Subwoofers: 0.5 Ohm Dual-1.5 Ohm Subwoofer: 0.38 Ohms Meget UMULIG å få 2 ohm på DVC 4 ohm gitt:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 vet ikke helt om jeg skjønte tegninga, i forhold til hvordan jeg husker det ble koblet hos meg. Begge elementene er koblet på en utgang bak kassa vist det har noe å si:puke: .Men tror ikke det ble koblet slik som på skjemaet. Men som sagt usikker. Skal få sjekket i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Men det var vel ikke saken.. QUOTE]Synes dette er ganske vesentlig jeg da Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Liker ikke ADS i hele tatt.En kompis har en ADS på 1800watt.Ensete som var bra med den var prisen... Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 er da ingen som har sagt at begge spolene er benyttet????? eller har jeg oversett dette???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 er da ingen som har sagt at begge spolene er benyttet????? eller har jeg oversett dette???? Da vil noe gå til helvete i løpet av forholdsvis kort tid hvis han ikke har benyttet begge spolene Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Men det var vel ikke saken.. QUOTE]Synes dette er ganske vesentlig jeg da Hehe.. Dette er fordi innlegget mitt kom på helt feil plass av en eller annen merkelig grunn. :) Så vi er ikke uenige på noe sett å vis.. ;)babyhmm? Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Liker ikke ADS i hele tatt.En kompis har en ADS på 1800watt.Ensete som var bra med den var prisen... Ottar sin? :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Da vil noe gå til helvete i løpet av forholdsvis kort tid hvis han ikke har benyttet begge spolene veeeel....babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 veeeel....babyhmm? Mener du at det funker fett med å bare bruke 1 spole hvis du har DVC? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg