greddyspeed Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 må rådføre meg med folk som har hatt litt mer med bilstereo å gjøre enn det jeg har :) forsterkeren (arizona eagle) kan plutselig gå i protect-mode og nekter å spille før jeg har slått av og på spilleren. for litt over ett år siden ble forsterker (og subben for så vidt) utsatt for minusgrader kombinert med meeeget fuktig bagasjerom i en gammel opel. lå ca 3mm med is over hele forsterkeren :P. tok da subben og forsterkeren inn i varmen i ca 6mnder og har ikke brukt dem alt for mye siden den gangen til jeg i går monterte dette i en merce. så det jeg lurer på er om det er subben eller forsterkeren som bukket under den mørke og kalde novembernatta i 2005. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 ikke så lett å si da. har du plukket opp å sett inni forsterkern? du må nå bare se etter noe feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 men du tror det er forsterkeren? er bare en billig jalla forsterker så hvis det er den så orker jeg ikke å sprette den opp, da kjøper jeg heller ny :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Prøv å kobl signalkablene + sub fra forsterer. (Slik at du bare har + - og Remote tilkoblet) Hvis forsterkeren ikke slår seg i protection, prøv å koble til enten sub eller signal... :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg