Gå til innhold

Hvem hadde vært interisert i et slags Gumball rally?

Ranger emnet


Marius

Ville du vært med på et slags Gumbal rally?  

20 stemmer

  1. 1. Ville du vært med på et slags Gumbal rally?

    • Ja hade vært konge
      18
    • Nei bilen min tåler ikkeno....
      2


Anbefalte innlegg

skal dette gjøres kan vi ikke ligge og cruise på en motor vei.... da vinner den raskeste bilen. må ha noen utfordringer !

litt lande veier ol. ! masse penger til og betale bøter må en oxo regne med ! "falske skilter" ;)

 

som feks. "bank"forran og "raner" bak ?!?! hehe

 

men Oslo til det franske greiene så lekkert ut ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

 

Er det virkelig mulig å ha 3,6l/mil på en rs2?!! Kjører du ikke pent for å få den varm engang?! :D Det var jævlig mye ass! :)

 

Kjører ALLTID motor og olje varmt først. Dette var en kveld det kom snø ute og jeg hadde hat bilen i 2 uker.

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

 

Er med på den jeg oxo. Tar båten fra Oslo til Kiel kjempe party på båten og så kjører vi

 

Er det så lurt å ha party føøør vi kjøre da? :D :D

Tenk så kult det hadde vært... Pause på en kro, så kommer 20+ gromme biler fra norge og bare tar over hele plassen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Er det så lurt å ha party føøør vi kjøre da? :D :D

Tenk så kult det hadde vært... Pause på en kro, så kommer 20+ gromme biler fra norge og bare tar over hele plassen :cool:

 

Tenkte ikke på å kjøre i fylla. Tar ikke båten 2 dager ned eller har jeg drekki nå??

Men ser det for meg det du sa ta over hele stedet :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg med på...Skulle egentlig vært med på Cannoball Run Europe, men det satte satans skattefuten fatality en grei stopper for....og jeg som allerede hadde betalt 25% av entry fee'en....:fire:

 

http://www.cannonballruneurope.co.uk

 

Men jeg vil foreslå en litt annen rute enn de tidligere foreslåtte:

 

Oslo - Kiel - Luxemburg/Nurburg Ring - Lyon - Barcelona - Monaco - Sveits(Fete alpeveier!) - Wolfsburg(Autostadt) - Kiel - Avsluttende middag og premiering i Oslo...

 

4300 kilometer totalt...

 

 

Så er det bare å alliere seg med bedrifter nedover i europa...fortrinnsvis bensinstasjoner som kan fungere som sjekkpunkter, så ikke alle deltakerne blir spredt på et utall veier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. starter fra oslo, og tar kiel ferga.. så feste litt ei natt på ferga og starter om morgenen fra KIEL når alle har kommet av ferga. Turens destinasjon... VENEZIA =)

 

Fine greier.. kjørte den ruta på ferie i fjor =) MYE fin motorvei

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

 

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subaru_Samurai

Oslo - Kiel - Luxemburg/Nurburg Ring - Lyon - Barcelona - Monaco - Sveits(Fete alpeveier!) - Wolfsburg(Autostadt) - Kiel - Avsluttende middag og premiering i Oslo...

 

4300 kilometer totalt...

 

 

Så er det bare å alliere seg med bedrifter nedover i europa...fortrinnsvis bensinstasjoner som kan fungere som sjekkpunkter, så ikke alle deltakerne blir spredt på et utall veier...

 

Langt gitt...

Var vel mer ment som en lang og utrolig kul kjøre tur? Og ikke noen konkuranse :D Blir jo uansett ikke sååå mange som blir med, så det er jo bare å bruke mobiltelefoner og kart merket med diverse bensinstasjoner og kro'er og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår