Stingah Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei Merka i dag at jeg egentlig skal ha varme i speila.. Hehe.. Har ikke hatt dette siden jeg overtok bilen i allefall. Noen som vet hvor jeg bør begynne å lete etter feil? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 er som regel trådene i speilet som ryker... må skifte speilglasset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Er det feil a? Varmer ikke speila når du setter på Varmen i bak-ruta? Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 De fleste lar varmen i speila stå på hele tiden, det resulterer i at de brenner seg.. så da må du nok kjøpe nye speilglass.. Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Har samme problemet - men har også liggende lite sidespeil til venstre side - så får prøve å montere dette først. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 De fleste lar varmen i speila stå på hele tiden, det resulterer i at de brenner seg.. så da må du nok kjøpe nye speilglass.. Hvordan i all verden skal man slå dem av da? hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvordan i all verden skal man slå dem av da? hehe Varmen i speiliene er koplet på samme bryter som til bakruta. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 de er det ja.. hmm.. er vel ikke mange som kjører med bvakrutevarmern på hele tiden da? er jo utrolig uøkonomisk og.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Sjekket akuratt om varmen i speila virket samtidig som bakruta, å det gjor de.. :) Men kan da noen si meg hvorfor det er et pungt med speilvarme tegn på speil justerer'n som ikke virker? Er jo faktisk et tegn til dær som ikke virker og, et vipp inn speilene tegn.. Noen som vet noe om dette? Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg