daggis Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Dere som har byttet til gassere på gti eller vet noe om det, hva gjorde dere med hullene til dysene? De må jo tettes igjen på en eller annen måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by daggis Dere som har byttet til gassere på gti eller vet noe om det, hva gjorde dere med hullene til dysene? De må jo tettes igjen på en eller annen måte? Det går visst nok å bruke bunnplug/tappepluggen fra Golf 1 / 2 girkassene i hullene til dysenholderene. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hmm, virker litt jalla, men jeg kan nå alltids prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by daggis Hmm, virker litt jalla, men jeg kan nå alltids prøve! Eller du kan prøve noe ennå mer "jalla" å la de orginale dysene (nedre del) stå der. Det skal ikke være noe problem med falsk luft da K-jet dysene kun åpner på et tilstrekkelig høytbensin trykk. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Ahh, det hørtes nå litt bedre ut synes jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Hmm - disse dysene står nå bare klar å roper etter lyst gass i så fall ? :P Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by Sonick Hmm - disse dysene står nå bare klar å roper etter lyst gass i så fall ? :P Den likte jeg.......:D De roper nok høyt og.........? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg