PrinsWilhem Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hva tar ett VAG verksted for å sjekke bilen for feil? Tenker da på motor og understell og slikt.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Rin et VAG-verksted og spør om følgende: "Hva tar ett VAG verksted for å sjekke bilen for feil? Tenker da på motor og understell og slikt.." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 bare ring litt rundt og hør med dem hvor mye dem skal ha...pleier å ligge rundt 3-350 hos toyota iallefall men det er store prisforskjeller...om det ikke er eu du tenker på da....:) Vag er vel noen haier på verksted mekanisk oppdrag, men som sagt det er store forskjeller . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Ta en EU-kontroll da vel.... 400-500.- Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 hey ....var det deg jeg møtte ved bussgarasjen idag? du dro fra be4you og jeg kom dunrende imot deg i en svart sak.... :D morsomt å treffe andre fra forumet slikt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 møtt en del ellers fra forumet jeg:) jeg koseer ofte med g60 turbo...... eller.... nå har jeg fått en ny en da.. men da .. HUFF....... tha best!..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 kult da gitt! alltid morro!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 750 + mva koster jeg for hver time jeg bruker på å feilsøke, men jeg skrur tungtbil.. regner med prisene er nogenlunde likt på vag hvis det ikke er en konkret feil du skal ha utbedret. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Det var meg ja, husk å skru på lysa dine neste gang, hvis ikke risikerer du at jeg kjører på deg. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Koster deg 500kr på et hvilket som helst bilverksted å få gått over bilen.. Er det et spesielt sted du antar du har et problem, pleier de å se på det uten at det koster noen ting, og så gi deg pris på å fikse det etterpå. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by rdl møtt en del ellers fra forumet jeg:) jeg koseer ofte med g60 turbo...... eller.... nå har jeg fått en ny en da.. men da .. HUFF....... tha best!..... Slenger du dritt om GOlf'en hans til han da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by G60Turbo Det var meg ja, husk å skru på lysa dine neste gang, hvis ikke risikerer du at jeg kjører på deg. Nå blir jeg borte en stund fra forumet, men hvordan skal jeg tolke dette?... synes bare det var morsomt å "støte" på andre fra forumet, og jeg skal la han som kjørte og eier bilen få vite at han skal se etter en gul/orange golf neste gang han ikke har på sine lys, i tilfelle du kjører på han......;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 hehe, bare tulla jeg da.... hva slags bil var det egenetlig? nissan? kjører ikke på andres biler av prinsipp jeg, bilen min liker ikke sånt. Laaars: nei han gjør ikke det, han ønsker ikke for å få en viss lattergass-flaske skyvd opp i kroppsåpning nummer 2. :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg