Nova68 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Solgte Chevellen i sommer,ga med en msd 7 tennings box,fikk et spørsmål om hvilke tenn kabler han skulle bruke,han hadde hørt at 7 al boksene ikkje kunne ha hvilket somhelst kabler?kunne brenne boksen?? Noen hørt det samme??? http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=MSD%2D7226&N=700+4294925143+4294839065+4294925127+400122+115&autoview=sku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har ikke hørt eller opplevd dette, har brukt msd 7 på 3 forskjellige motorer og med forskjellige kabler oppgjennom årene uten problemer.Men jeg mener å ha hørt at disse boksene ikke liker lange turer på gata - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Men jeg mener å ha hørt at disse boksene ikke liker lange turer på gata - DEt har jeg også hørt, har sett flere (gatebiler) med en 6er box for gata og en 7 box for racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Takk for tilbake meldingen,har og hørt dei kan bli varm med lang kjøring men trur ikkje kablane spelar noe stor rolle,han hadde kjøpt msd kabler 8,5mm disse bør det funke bra uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tenkte ikke kablene påvirka boksen i det hele tatt Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Alt untatt solid-core kabler funker! Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 .Men jeg mener å ha hørt at disse boksene ikke liker lange turer på gata - MSD 7ML2 (marin box) fungerar på gatan!:thumb Trevlig helg!:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 De er vell lite glade i varme de fleste Msd boksene har jeg hørt.. Stapp de i hanskerommet isteden for på i motorrommet ;) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 MSD bør absolutt stå inni bilen ikke i motor rommet de liker ikke varme. Har fikset er par med def effekt transistor. MSD 6Digital er tingen den er sintere en 6AL men ikke så sint som 7. Krever trippel platina plugger for ikke og ete opp pluggane fort men fy for en gnist. I dagene vi løp etter alt av Street race hadde flere av de 6AL til transport og 7AL til race. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg