Kman Golf 75 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg og en kompis fikk kjøpt denne for en billig penge tror jeg, hva tror dere den er verd. Bilen er en Golf L 1975 mod. Det er litt rust på di vanlige plassene + en forsjerm som er veldig rusten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 ekke sikker på hva den er verdt jeg men :) Mye go'biter på den iallefall! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Er det noen som har klart og få godkjent en 16v motor i Golf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Skulle vel regne med at dere betalte under 5 lapper? Eller, det kommer jo helt an på stand generelt.. Jeg har ikke peil på godkjenning med GTi-motor, men skulle vel tro det ikke er noe problem, men man må jo oppgradere bremser, understell osv.. Hva er planene for bilen da? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det er noen som har fått godkjent 16v jah, men som ryktene sier er det ikke lett. Sikkert noen andre som har mer erfaring med godkjenning av 16v her. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Gratulerer med KNALLFIN mk1!!! Gull verdt disse. Skal følge med her :) Skal beholde fargen, ikke sant? Kromspeil er det og :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 bilen er verdt det noen er villig til å gi, uten tvil 10k iallefall. men dere er heldige som har fått tak i en bil med barokkhekk, og hele chromefangere. mange av disse delene har en bra verdi i seg selv på bruktmarkedet. får håpe det ikke er overkill med rust under bilen eller bak skjermene og slikt. ser den sto på gress = rustdød.. håpe det bare har vært kortvarig. angående 16v konvertering, så bruk søk funksjonen. temaet er veldig hot for tiden da "alle" vil gjøre det. snakk med biltilsynet er en fin start og riktig vei å gå. lykke til med ett bra utgangspunkt ;) mvh mr.RA Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Den såg jo ikke galen ud den. :) Orginalfargen bør beholdes. Rett type golf1 spør du meg. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Bilen har veldig lite rust til og være 32år men noe er det. Planer for bilen er. Ribbe den helt ned og rustsveise først !!!!!!!! begyn aldri med det kule først. det er der de fleste prosjektene strander (min erfaring) Bilen beholder sin org farge. Få den ned i støvet med justerbart senkeset som er bestilt av Håkon. Skifte intriør,det org.ser helt forjævlig ut (fargen!) har en Golf LS 80 mod. som jeg skal bruke som donor bil ?. Den har sort interiør. Har 14" RH AD Cup felger på LS'n som jeg lurer på og bruke. [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOMMER`N Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 og den andre lykkelige eieren er her.........:partyon: angående rust så stod ikke denne så lenge i gress..var selvfølgelig en bukett med planter som spratt opp av motorrommet ved åpning av panser...har egentlig ikke funnet mange hull..er noe inn mot kanaler foran bakhjul men ellers bare overflaterust... godt utgangspunkt dette... bare flaks at jeg fant den..en på jobben nevnte at han hadde en 77-78 modell (trodde han) etter sin bestefar stående..hmm tenkte jeg, den må vi jo se på..men det varte og rakk før det skjedde..ca 3 mnd tror jeg..men ble noe overasket og ivrig da jeg så den...sjekket chassi nr bråkjapt og YES..det var en 75 mod.. fikk tak i henger og freste avgårde til garasjen...når vi kom frem var den ikke lett å skyve inn i garasjen, så vi måtte taue den en runde for å prøve å få igang hjula ordentlig... og det beste var at alt fungerte nesten 100 % etter denne runden..bremsene hang ikke på..derfor skal den nok få prøveskilt og kjøres til sitt nye hjem i den etterhvert ferdige garasjen Kman... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Denne så ikke så værst ut..Men hva betalte dere da? Vil si dere var heldige med kjøpe hvis det ikke er så mye rust.. Stå på å gratulere med kjøpe:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOMMER`N Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 takker for det trønder`n....utflytta trønder selv... prisen er jo som vanlig hemmelig..he he.. her er bilde av gullet trygt i garasjen....sammen med et lite motstykke.... her i ensom majestet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOMMER`N Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 og her er enda et lite motstykke.. angående fargen ihvertfall...trekkvogna sjøl... sleit ut clutchen på forrige motoren på den når jeg skulle trekke einser`n ut av gravstedet sitt..lukta varmt av hele bilen...:fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOMMER`N Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 da jeg er "litt" boble mann..kaskje vi skal bygge om til 5x205 boltsirkel og sette på disse............ 17 TOMMERE...FOR GAMMEL BOBLE SIRKEL..YEAH Kman...DENNE LIKER VI..:hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Dette! ser ut til å bli überfett..Var selv boblemann å de felga der var drømmen. Dette er noe jeg kommer til å følge med på!:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg