mazda_dude Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hei jeg driver av å bygger bilcross bil så det er ikke noe ledningsnett det må jeg laga selv lurer bare på hvem av R\L som er +\- (det er ikke den dynamoen men lik) Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvis du gjør ordentlig rent så tror jeg det skal være merket.... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda_dude Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 det står ikke noe på den.. Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hmm, er det ikke den skruterminlen som er + da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 På tyske biler står R for rechts (høyre) og L for links (venstre). Ser ut som om dette er Mitsubishi da ... Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda_dude Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hmm, er det ikke den skruterminlen som er + da? jo men skal det ikke værra styrestrøm også a?? Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Er formagnetiseringa som går inn der. D+ heter den. B+ er pluss fra batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg