GFL Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Noen som har bygd stereo i en Mercedes S124?? Elller noen som har noen bilder av stereo bygge i en stasjonsvogn (Mercedes)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 skal ikke være noe problem.. er vell bare og bygge en bassreflex kasse og porte opp på toppen , eventuelt en vanelig kasse med vinkel bak (mot sete ryggen) og elementene framme og porting eventuelt på toppen/framme.. ikke vet jeg, jeg har bassreflex i merca mi (sedan) og det spiller ganske kraftig;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ja jeg vet at det ikke er noe problem å få bra trøkk i mercedesn men jeg kunne tenkt meg noen tips eller ideer på hvordan jeg skal løse det... kunne tenkt meg en løsning som ikke tar hele bagasje plassen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Skriv litt om hvor mye penger du har tenkt å bruke samt hvor lite/mye du er villig til å modifisere bilen for å få det til, så er det enklere for folk å gi deg tips... :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 tror jeg skal ha 2 stk 12" piooner subber(3000wattere) også sikkert et par forsterkere, har komponent sett i dører både fram og bak så ikke noen høytalere bak... Vil ha en effektiv men samtidlig pen installasjon som ikke tar hele bagasjen.. Så lenge det blir bra kan jeg tenke meg å bruke mye penger på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 stv er litt ekkel å få bra trøkk i (i forhold til en sedan) men min er faring er hvis kassen skal stå inntill sete ryggen bør elementene vendes mot bagasje luka,hvis elementene MÅ stå forover vendt,bør kassen stå lengst mulig bak i bilen..Hvordan det er i en Merche stv i forhold til en volvo stv vet jeg ikke,tipper det blit ca likedan. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smyggen Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 men hva gjør man med mellomtonen i bilen? man kan sikkert smelle i noen kick-ass diskanthøytalere forran, men er det noen som vet hvordan en kan montere 6x9er i stasjonsvogn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Du trenger ikke 6x9 i en T124... Foran i dashbordet setter du en god 5", i dørene foran kan du sette et par paneler med plass til ett eller to par 6,5"... Og da er det bare basskassa igjen... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBHauk Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Riv ut reservehjulet og støp kasse bak dekselet, lag hull i dekselet som subben monteres i med fester som går inn i kassa også. Garantert bra hvis kassa blir tett og fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 ..eller bare legg et ferdig "reservehjul"-basskasse nedi hjulkassa. :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffaman27 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 har jo sedan da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg