AlexTheMan Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 sier bare Ebay jeg :)Der jeg skaffet mit ;) Fant en på E-bay nå.. kjøpte grill med spoiler, nytt håndtak og sånne panserløftere for ca 750,- (med frakt), når alt er momset :) Ganske fornøyd :yodude: Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 masse fiiint :) ingen som skal selge? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hmm lyst på en sånn grill jeg også!! :D ebay har eg aldri satt meg helt inn i! men er det bra greier ? hehehe Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Dæven, det va mange fine : o :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hmm lyst på en sånn grill jeg også!! :D ebay har eg aldri satt meg helt inn i! men er det bra greier ? hehehe Er ganske ny på Ebay, men hittil er jeg 100% fornøyd. Bestilte rep-kit til dørhåndtaket mitt på mandag, fikk det i dag! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 jeg er ganske "in" når det gjelder ebay, har bestilt masse rart, fra pærer, motordeler, bremseskiver, kamerautstyr, interiørdeler osvosv.. Har hatt 1 dårlig erfaring hvor jeg ikke fikk det jeg bestilte. Men har ca 40-45 bestillinger fra ebay så oddsen er ikke altfor dårlig ;) Men uansett det viktigste du må se etter er feedback prosenten, den ser du øverst i høyre hjørnet med navnet til selger osvosv.. jeg ville aldri ha kjøpt med en som har under 98% positiv feedback, avhengi av mange salg personen har. Om selger har litt negativ eller nøytrale feedback så finn de som har gitt det å se hva problemet var! Ellers så er jeg veldig fan av ebay, masse billig og bra greier der, men kan også komme bort en haug med skrot også! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovw_A Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 masse fete biler her ja..:blunk: hvordan legger jeg inn biler her?:confused: ny på dette forumet:P Siter Vw Passat (1993) vraka Vw Passat stv (1990) vraka Vw Golf (1986) Vraka Vw Corrado G60 Turbo (1990) Volvo s70 (1998) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 masse fete biler her ja..:blunk: hvordan legger jeg inn biler her?:confused: ny på dette forumet:P Du kan registrere deg på http://www.photobucket.com, så linker du bare til bilde i meldingen du skriver her :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovw_A Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Prøver å Legge ut noen bilder av min bil... http://i172.photobucket.com/albums/w26/turbovw_A/18092006074.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w26/turbovw_A/18092006073.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w26/turbovw_A/18092006077.jpg Siter Vw Passat (1993) vraka Vw Passat stv (1990) vraka Vw Golf (1986) Vraka Vw Corrado G60 Turbo (1990) Volvo s70 (1998) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Prøver å Legge ut noen bilder av min bil... Fin bil dette :) Moderat, men sinna styling :thumb Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Prøver å Legge ut noen bilder av min bil... Sånn, nå kommer bildene frem :) Var/er denne bilen regga med TV-skilt? Gikk den i Arendal før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Dette er min! Slik så den ut i sommer! :D:D Så er den inne til vinterlagring/ opppussing! siste bildet jeg har av den er : All rust er vekke. små plastik :p er tilpasset. Alarm er montert. nytt interiør nye håndtak nye instrumenter +++++++ nesten ferdig nedslipt til lakkering som skal skje i slutten av denne månen! Samme farge med mer lilla perlemor å masse masse klar lakk!! :D Gleder meg! :D:D Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Denne stylinga er det jeg har kjøpt meg: Gleder meg som ett lite barn til å kjøre corradoen igjen istedet for opel comboen (arbeidsbilen! ) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovw_A Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Sånn, nå kommer bildene frem :) Var/er denne bilen regga med TV-skilt? Gikk den i Arendal før? Stemmer d ja...Gikk der for ett par år siden...mn er ikke som før nå lengre, ombyggd til turbo nå...:D Siter Vw Passat (1993) vraka Vw Passat stv (1990) vraka Vw Golf (1986) Vraka Vw Corrado G60 Turbo (1990) Volvo s70 (1998) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Furnes Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 får vel legge ut noen bilder av min også:hellothere: er for tiden under ombygging til 16vT:) Siter -------------------------- 92' Corrado 1.8 8vT soon 16vT www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg