Gå til innhold

Overnatting på ruudskogen

Ranger emnet


Ola

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har man tenkt å sove er det kansje best å legge seg på gokart banen. snakker av erfaring her. Pol10 vil komme innom området hele natta for at folk skal la bilene stå men de kommer ikke til å legge en demper på festen.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Har man tenkt å sove er det kansje best å legge seg på gokart banen. snakker av erfaring her. Pol10 vil komme innom området hele natta for at folk skal la bilene stå men de kommer ikke til å legge en demper på festen.

 

Hvor blir nermest banen? Slik at vi kan sitte utenfor teltet og glane???

Ligger gokart banen langt unna da?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den går rett ved siden av men om dere har ett veldig stort telt er det ikke sikkert dere får ta plasser som skal brukes til utstillings bilene, men det er bare å spørre når dere kommer dit det. Kommer dere i kveld?

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Nei den går rett ved siden av men om dere har ett veldig stort telt er det ikke sikkert dere får ta plasser som skal brukes til utstillings bilene, men det er bare å spørre når dere kommer dit det. Kommer dere i kveld?

 

Vi drar fra meg kl 15, er vell fremme 16 - 16:30 tiden...

To biler.

 

Gleder meg!!!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Ikke regn med å få sove i et telt.. :) Blir bare holdt våken av en ikke navngitt kar i åådii som prøver å spole smultringer hele tiden. ref. japsetreffet.

 

Vaddå prøver ? :D:D

 

Kommer uten bil denne gangen.... har klart å miste bilnøklene mine (Loppa din dust!!) så den står fint stille i garasjen gitt.... :(

 

He-he

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Vaddå prøver ? :D:D

 

Kommer uten bil denne gangen.... har klart å miste bilnøklene mine (Loppa din dust!!) så den står fint stille i garasjen gitt.... :(

 

He-he

 

 

.... så nå må gjøken sitte på med meg :D

post-460-13804850239268_thumb.gif

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver ja.. ;) eh... det er liksom noe slapt over smultringer dradd av firehjulstrekkere... :p

 

neida.. Husker du grunnen du gav til at du dro smultringer da? ;) "Japsene var jo så slappe at noen måtte jo holde litt action på plassen"... Såvidt jeg kan huske var asfalten fri for børnemerker når vi kom og tok over etter VAG treffet, mens når japsetreffet var ferdig var plassen full av dem.. og du mekket ikke alle gitt ;)

 

Men hyggelig av deg å stikke innom altså :D

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Prøver ja.. ;) eh... det er liksom noe slapt over smultringer dradd av firehjulstrekkere... :p

 

neida.. Husker du grunnen du gav til at du dro smultringer da? ;) "Japsene var jo så slappe at noen måtte jo holde litt action på plassen"... Såvidt jeg kan huske var asfalten fri for børnemerker når vi kom og tok over etter VAG treffet, mens når japsetreffet var ferdig var plassen full av dem.. og du mekket ikke alle gitt ;)

 

Men hyggelig av deg å stikke innom altså :D

 

Har bare forhjulstrekk jeg da, så hvis du trodde det var quattro på caben min må jeg jo ha gjort noe riktig , hehe :D

 

På VACN treffet var vi bare der på dagen, og da var det ikke plass til sånt ;)

 

Kommer gjerne innom neste gang også jeg :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

For å være ærlig så jeg ikke så jævlig nøye etter.. ;) Bare følte for å mobbe litt.. (pleier å være sånn på fredagen før helg).

 

Hvorfor står panseret ditt åpent forresten? Skrur så ofte at du ikke gidder smelle det ned?

 

Det er et bilde fra utstilling. Må jo showe litt da vettu ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår