bassmania Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Bra du kom deg unna dette med livet i behold!! Rart å tenke at hvis du hadde brukt belte, så hadde du dødd:S hmm, uansett, bra du lever=) Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 du hadde veldig flaks :) bra det gikk mer eller mindre greit for det ser ut som om det kunne gott værre ... lykke til videre med treninga Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alucard Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Verre kunne det gått. Men ett liv i rullestol er vel egentlig en liten pris å betale. Fikk dommen fra legen min i dag. Jeg blir nok sittende. Men men. Tror jeg overlever. Blir rart å kjøre bil med håndgass og brems. Men jeg venner nok det til meg. Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Håper det går bra med deg. Dette er vel et skrekkeksempel på ting folk IKKE vil oppleve... Får uansett håpe du kommer deg på beina igjen, selv om det kanskje ser mørtk ut, så er det alltid håp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 trist at du kansje blir sittende ...... får håpe på det beste :) sykt at det var beltet som kunne drept deg. men ser jo det på bilde at du kunne fått stolpen midt i knollen Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Denne tråden er en skikkelig tankevekker. bare flaks at jeg selv sitter her jeg sitter i dag... mange situasjoner som kunne gått galt opp i mellom hvor stor fart har vært inne i bilde. om du må sitte i rullestol så går livet videre... se bare den filmen her ;) http://www.kudos.no/sak/2187/Verdens_første_rullestol_backflip Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Verre kunne det gått. Men ett liv i rullestol er vel egentlig en liten pris å betale. Fikk dommen fra legen min i dag. Jeg blir nok sittende. Men men. Tror jeg overlever. Blir rart å kjøre bil med håndgass og brems. Men jeg venner nok det til meg. kjører selv bil med joystick.. bare en vanesak=) stå på! Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Utrolig å komme levende ut av den metallklumpen der! Men, du overlevde og det er det viktigste :) Denne tråden er et bevis på at vi mennesker er sårbare og kan gå istykker av en slik bilulykke. Jeg håper du vil holde motet opp, fremdeles komme på biltreff og at du får den hjelpen og treningen du trener fra helse-Norge. Selv om jeg vet dette kan være en kamp i seg selv.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Bra du har litt selvironi og humor i behold Bra du overlevde Håper noen andre får litt mer respekt for fart (og lek og morro) av posten din. Håper du blir bra i ryggen igjen :D Er jo alltid lov å håpe :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alucard Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Det er alltids lov å håpe. Jeg kommer til å kampe om å komme meg opp på bena igjen. Men tiden vill vise om jeg kommer til å klare det. Men komplett ryggmarsskade er ikke bare og bare å komme seg oppigjen av. Men jeg lover at jeg kommer til å prøve. Uansett hva som skjer kommer jeg aldri til å slutte å trene for å komme meg oppigjen. Håper at posten min hjelper som en liten tankevekker ja. Fart er også veldig farlig. Selvom det virker veldig spennende og gøy der og da. :) Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ja du må bare stå på! Viktigste er at du ikke mister motet og blir sittende hjemme hele dagen. Lykke til videre med treningen og håper at du kommer deg igjen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Bare stå på ja.. Hold motet oppe så vil dette gå bra.. Lykke til videre:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Dette får man virkelig til å tenke! Har tegnet med 2 livforsikringer nå gitt! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Dette får man virkelig til å tenke! Har tegnet med 2 livforsikringer nå gitt! De får du nok brukfor om du dauer:) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 De får du nok brukfor om du dauer:) Men vis jeg ikke dauer. Blir sittende i rullestol og er uføretrygde og får 6000 kr utbetalt i mnd til jeg er 67 da får jeg minste pensjon. Får jeg bruk for det da??:magic: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg