Gå til innhold

hei :-) er nye her å trenger anbefaling på stereo pakker

Ranger emnet


kamikazi

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest SieRRa-rollercam
Er jo så mye frem og tilbake i tråden at jeg vet jaggu fortsatt ikke hva slags utstyr, ser jo at du sier du har en SS sub og en SS forsterker, men ikke nødvendigvis at det var dette utstyret du brukte.

Og om du brukte dette utstyret og brant opp en sub hadde jeg funnet en annen til å montere anlegget ditt neste gang..

 

 

Folk har jo brent opp element av (x) og hevder da at merket er dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så mye frem og tilbake i tråden at jeg vet jaggu fortsatt ikke hva slags utstyr, ser jo at du sier du har en SS sub og en SS forsterker, men ikke nødvendigvis at det var dette utstyret du brukte.

Og om du brukte dette utstyret og brant opp en sub hadde jeg funnet en annen til å montere anlegget ditt neste gang..

 

Lurer egentlig litt på sannsynligheten her jeg da :roll:

 

Med tanke på denne posten

 

Kan det tenkes at 2 er 1 og vi poster kommentarer til en monolog ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

fikk resten av stereon i dag .. fikk kobla det å ja det spilte helt til subben brant opp fikk en kompis til å hjelpet meg med å monterer å han har holdt på en del med det

 

 

 

så det var skrevet her inne på at men ikke trengte å spille den inn ---- fuck!!!

 

han sa at jeg måtte spille inn den i 10-24 timer på lavt volum

 

OK på tide å kalle en spade en spade.

først når du laget denne tråden mistenkte jeg deg for å være en konto Moderatorene hadde laget for å sjekke oss med tanke på snikreklame osv men etter å ha lest litt her så lurer jeg mere på om du er et eller annet firmas konto for å lage litt kvalme her inne.

nok om det....

 

1.brenner du en spole er det i 95% av tilfellene BRUKERFEIL...de resterende 5% skyldes feilproduksjon eller rett og slett crappy kvalitet på produktet.

2. jeg tviler på det du sier her er sant.

HVORFOR??

Jo for det første så klarer du ikke engang å bestemme det for hvilken forsterker du har kjøpt og for det andre er det det faktum at en moderator her inne hinter til at du ikke er den du utgir deg for.

 

 

 

 

bestilte en ss 2000 monoblokk..

 

 

ble monoblokk fra solidaudio å kabelkitt derfra den kommer vel til meg denne uka ,,,, bestilte fra xelent.no superservice .. blir vel ellementer derfra også

 

ble 4990 for forsterker å kabel kitt ble 390 :-) +frakt til meg da,, kom vist på 119kr eller noe sånt :-))

 

men noen anbefalinger på frontsett derfra er disse alusettene bra?

 

 

mvh

ante v

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei odd-helge

 

 

har lest mye på dette forumet å dere mistenker alle her inne:)

 

ringte megabillig 1 dag etter jeg bestilte sub kabler å frontsett å fikk dem til å sende en ss2000 forsterker .. men som jeg skrev glemte jeg å nevne det (desverre)

 

 

 

å ja jeg har fått veldig mye reklame på pm om angående kjøp av stereo fra forhandlere ..... skal ikke nevne navn på dem som har sendt det men er vel oppe i noen nå jording er grei så er nokk ikke min feil ,,, men om dere er spekulativ så kontakte asle på megabillig :)

 

 

så dette vil jeg ikke ha på meg at jeg er en monolog :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reklamen sender du vidre til en moderator så får vi bort slikt tull.

 

og som sagt har du brent spolen er det enten feilproduksjon,elendig kvalitet på produktet er eller det mest vanlige..BRUKERFEIL.

 

har ingenting med "innspilling" eller ikke å gjøre.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

fikk resten av stereon i dag .. fikk kobla det å ja det spilte helt til subben brant opp :( fikk en kompis til å hjelpet meg med å monterer å han har holdt på en del med det :)

 

 

 

så det var skrevet her inne på at men ikke trengte å spille den inn ---- fuck!!!

 

han sa at jeg måtte spille inn den i 10-24 timer på lavt volum

 

Bare EN lite ting. http://www.installbay.no som er importør av soundstream til norge sier at man ikke trenger å spille inn rolig... Tror du importøren VIL få masse reklamasjoner og tape masse masse penger ved å si at man ikke trenger å spille inn? Isåfall ville han gravd sin egen grav, noe jeg nekter å tro...

 

Ikke at de har noe med dine produkter å gjøre med tanke på paralellimport, men du tok poenget.

 

Og nei, det var ikke forsøk på å starte en diskusjon... Bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
OK på tide å kalle en spade en spade.

først når du laget denne tråden mistenkte jeg deg for å være en konto Moderatorene hadde laget for å sjekke oss med tanke på snikreklame osv men etter å ha lest litt her så lurer jeg mere på om du er et eller annet firmas konto for å lage litt kvalme her inne.

nok om det....

 

1.brenner du en spole er det i 95% av tilfellene BRUKERFEIL...de resterende 5% skyldes feilproduksjon eller rett og slett crappy kvalitet på produktet.

2. jeg tviler på det du sier her er sant.

HVORFOR??

Jo for det første så klarer du ikke engang å bestemme det for hvilken forsterker du har kjøpt og for det andre er det det faktum at en moderator her inne hinter til at du ikke er den du utgir deg for.

 

Må bare spørre her , brenner du opp en spole av et merke er det 95 % feilbruk.

 

Men hvorfor har dere da skrevet at xelent er jævla dritt da når dere har brent opp en spole og satset på nytt merke !For xelent duger ikke , virker mere og mere på som dere er betalt for å kaste dritt om merket .

Og prøver å ro dette bort når det kommer opp. ingen som har kommet med innlegg av erfaringer, men kun dritt kasteing!

Spør du meg så har dere jammen laga en dyp grøft dere ikke er så lang i fra å falle nedi !

 

Kan jo ikke mene at man skal ta erfaring av det dere skriver ?

 

Sjokkert er jeg , men dere har vell en god forklaring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre her , brenner du opp en spole av et merke er det 95 % feilbruk.

 

Men hvorfor har dere da skrevet at xelent er jævla dritt da når dere har brent opp en spole og satset på nytt merke !For xelent duger ikke , virker mere og mere på som dere er betalt for å kaste dritt om merket .

Og prøver å ro dette bort når det kommer opp. ingen som har kommet med innlegg av erfaringer, men kun dritt kasteing!

Spør du meg så har dere jammen laga en dyp grøft dere ikke er så lang i fra å falle nedi !

 

Kan jo ikke mene at man skal ta erfaring av det dere skriver ?

 

Sjokkert er jeg , men dere har vell en god forklaring !

 

Nå har det seg sånn at selv med bra justerte forsterkere så brenner (brant?) mange spoler seg. Hva skylles så DET? Og at det tilfeldigvis skjer mange ganger med dette "merket" underbygger og våre påstander om dårlig byggekvalitet.

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
Nå har det seg sånn at selv med bra justerte forsterkere så brenner (brant?) mange spoler seg. Hva skylles så DET? Og at det tilfeldigvis skjer mange ganger med dette "merket" underbygger og våre påstander om dårlig byggekvalitet.

 

Ja du sier så , men ingen av dere har kommet med nå særlig av forkalaringer ,unntatt generelt drittprat.

 

Nei denne tror jeg dere får ligge ,begyner dere her blir dere jammen svar skyldig i lang tid fremover !

 

Så jeg kan fåreslå våpenvile ang dritt om xelente!

Så skal ikke jeg nevne merket, og dere prater ikke mere dritt

 

 

OK ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan fåreslå våpenvile ang dritt om xelente!

Så skal ikke jeg nevne merket, og dere prater ikke mere dritt

OK ??

 

Brukerfeil:

85% av spolene som tar kveld gjør det pga for mye av feil effekt, fenomenet også kjent som firkantbølger eller "clipping" (dårlig jord, lite strøm, dårlig forsterker, overgainet forsterker). 10% tar kveld fordi man forer for mye effekt inn på spolen over lengre tid, eller at opphenget går fordi man har waaaaaay for mye effekt over kortere tid (burps o.l.).

 

Produksjonsfeil:

De siste 5% er fordi det skyldes direkte dårlige elementer.

 

MEN, så kommer "moroa":

95% av alle elementer lever godt hele livet sitt, mens 5% kommer under de to ovennevnte kategoriene.

 

Jeg vil påstå at når folk "sprenger" X*l*nt- og andre billig-elementer i hytt og pine er dem overrrepresentert blant de 5% som ødelegges. Om det skyldes at elementene er dårlige eller forsterkerne som skal drive elementene vet jeg ikke, men noe er i allefall feil. Jeg har hatt ca 40 forskjellige subber siste 7 årene og jeg har enda til gode å ødelegge èn eneste en, enkelte tilogmed med 10x oppgitt maks-effekt matet inn på dem.

 

Men, det er faktisk ikke det verste:

Selv om Xelent holder det dem lover effektmessig, så låter dem jo like fullt dritt allikevel...

 

Så:

Hva om VI slutter å nevne merket og så slutter DU prate dritt?

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier så , men ingen av dere har kommet med nå særlig av forkalaringer ,unntatt generelt drittprat.

 

Nei denne tror jeg dere får ligge ,begyner dere her blir dere jammen svar skyldig i lang tid fremover !

 

Så jeg kan fåreslå våpenvile ang dritt om xelente!

Så skal ikke jeg nevne merket, og dere prater ikke mere dritt

 

 

OK ??

 

Nå får du gi deg her. Er negativ omtale kategorisert som "drittslening"?? Vi forteller her om erfaringer så er det drittslenging?? Om DU hadde hatt dårlig erfaring med et merke, så spør noen om noen har noe erfaring med akkurat det merket... hadde du holdt kjeft da?

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam
Nå får du gi deg her. Er negativ omtale kategorisert som "drittslening"?? Vi forteller her om erfaringer så er det drittslenging?? Om DU hadde hatt dårlig erfaring med et merke, så spør noen om noen har noe erfaring med akkurat det merket... hadde du holdt kjeft da?

 

 

Ja det var jo synd da at adm slettet tråden min her da

kranglefanter var årsaken. og jeg kranglet vell med meg selv ???

 

 

Hallo i luken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår