Gå til innhold

Trondheim

Ranger emnet


thxman

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men så har jeg faktisk aldri påstått at jeg "drifter" heller. Kjører heller rundt i noe som faktisk flytter seg tilnærmet like bra som antall HK i motoren originalt tilsier, enn å kjøre noe som går like dødt som en boks med makrell i tomat.

 

Du har rett Massern:) 740tic er en boks med makrell i Tomat :D

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. dokker trondheims gutta.. (mye av dokker här) hehe.. ä ska ev flött til trynset elr ka faen de heite :) å da lura ä litt på.. e dokker vanskeli å bynn å prat me?? sånn når de kjem te råning.. elr banker dokker driten av oss nordlenninger?? ;) Hadde vert arti om man kunne kom in i milijöe å slipp å kjör aleina hver helg.. :/ hehe

 

Mvh

Team MsRacing

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs åssen bil du kommer med... Neida, det går vel bra. Men Tynset er jo ikke akkurat i Trondheim da, har du 240 så hold deg der:)

 

 

hehe.. blir meir i trondheim en tynset.. har ikje bil sjöl men blir å sitt på en kompis ä flötta lamme.. Han har no volvo 740/940/960 litt av vert :P hehe.. men e ikje orginalt under pansere :)

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingen ting jeg.. må være noe galt med bilen min. Uansett hva jeg gjør så sklir den sidelengs. Til og med fra stillestående sklir bakhjulene til sida...

 

Neeeei, sommer og asfalt er mye bedre. Da kan man velge om man vil at bilen skal sidelengs eller ei. Pluss at det blir så mye tøff røyk å så mange merker i asfalten

 

Erik: Legg av ca 50 kg dødvekt av høyre fot du:) :) :hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. dokker trondheims gutta.. (mye av dokker här) hehe.. ä ska ev flött til trynset elr ka faen de heite :) å da lura ä litt på.. e dokker vanskeli å bynn å prat me?? sånn når de kjem te råning.. elr banker dokker driten av oss nordlenninger?? ;) Hadde vert arti om man kunne kom in i milijöe å slipp å kjör aleina hver helg.. :/ hehe

 

Mvh

Team MsRacing

 

Er jo faktisk et miljø her og... Tynset altså. Du må være klar over at det er 17-18mil på underprioritert vei (RV3) for å komme deg til Trondheim herfra. Ikke akkurat noe noen her gjør veldig ofte.

 

Men med Volvo kommer du til å passe inn svært godt. Masse fine/morsomme veier og en hel haug bygdeoriginaler. (Meg selv inkludert).

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår