Teigas Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Virker som jeg har fått et problem med startsperren på bilen min. Er ikke så ekstremt enda, men kjedelig dersom jeg blir stående enn dag. Skjer sånn ca 2 av 10 ganger jeg skal starte bilen. Bilen starter, og så bare bam stopper den, nett som den bare kutter. Rekner med dette er startsperren, da det som oftes løser seg når jeg låser bilen opp og igjen med fjernkontrollen (har ikke nøkkelhull) Noen som har noen tips til hva som kan forårsake dette problemet? Så jeg får løst det før jeg står langt hjemmefra uten å få start på bilen : Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Dårlig kontakt et sted? Hva er det som skjer når startsperra slår inn? Starter den helt eller bare nesten? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Den starter, går opp på turtall, og med en gang den starter så bare kutter den BAM rett av. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Snakket med en mekaniker i dag, han gav meg tipset om å sjekke ledningene under rattet, inn til tenningslåsen. Sjekket dette og det kan virke som om det er dårlig kontakt mellom den elektriske delen av tenningslåsen og ledningene videre, noen som tror dette kan være løsningen på problemet? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hadde samme problemet på en a4 jeg eide engang. Det som måtte til var å rense tennspola. Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hva brukte du til å rense med? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg