prodigious Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hei folkens. Noen som har Polo 2f e.l. med høytalere i dørene?.. Isåfall, hva har dere gjort med dørene for å få montert disse? I min bil er det bare "oppbevarings-lommer"..finnes det høytalerbokser man kan ettermontere? Isåfall hvor får man tak i disse? Håper på forholdsvis raske svar, da anlegget er på vei, og jeg helst vil slippe å støpe i glassfiber nå som det er så brr-kaldt. Takk, mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Audioscape i England har noen bra noen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Audioscape i England har noen bra noen Har jeg forstått det riktig, om det er snakk om de til Polo Mk. 3 (2 Door)? Disse så jo veldig greie ut, men var vel ikke akkurat billige, vet ikke om noen billigere alternaltiver? Takk igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Kvalitet koster. Er de til Polo MK 3 ja. Han ene på Audiscape hadde Polo G40 selv. Det er meget høy kvalitet på dem. Såvidt jeg vet er det eneste andre alternativet å lage selv Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Med å mindre du er veldig nøyaktig på finish( som glassfiber osv.) så funka denne løsninga greit(Den på bildet er temmelig skjev som du ser. det var en testmodell. lagde noen bedre :) ) Det går fort å lage, og er rimelig. Du bare skrur av den lomma, og tilpasse en spon\mdf plate med filt. Jeg hadde 5,25" Soundstream. Funka knall! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Med å mindre du er veldig nøyaktig på finish( som glassfiber osv.) så funka denne løsninga greit(Den på bildet er temmelig skjev som du ser. det var en testmodell. lagde noen bedre :) ) Det går fort å lage, og er rimelig. Du bare skrur av den lomma, og tilpasse en spon\mdf plate med filt. Jeg hadde 5,25" Soundstream. Funka knall! Ser ingen bilder jeg? hehe.. men grunnen til at jeg helst ville slippe å gjøre dette selv nå, er fordi det er bikkjekaldt og jeg verken har tid eller plass til å utføre slikt arbeid nå for tiden. Så derfor ville det ha vært en smule enklere med en ferdig løsning. men legg gjerne ut bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Faen...der så jeg visst bilde allikevel...ja, dette så jo egentlig ganske greit ut. får se hva det blir til da vettu;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har mekka sjøl jeg også, men finner ikke bildene i farta, skal få lagt dem ut imårra :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har mekka sjøl jeg også, men finner ikke bildene i farta, skal få lagt dem ut imårra :) gleder meg;) Er de laget på samme måte som pokerfjes sine eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Mulig du kan bygge om noen fra golf 1 eller 2 da? Litt glue and screw;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Mulig du kan bygge om noen fra golf 1 eller 2 da? Litt glue and screw;) Hehe, litt glue and screw ja..hehe. Men vil ikke dette egentlig bli mer jobb enn å bare lage høytalerplater til dørsidene mine?! Er passformen på golf 1/2 mot Polo 2/3 så liten altså? Noen som har gjort dette før kanskje?Legg isåfall gjerne ut bilder;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg har lagd noen sjøl. De er til slags sammen med G40 interiør ;) PM hvis du er int. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Sendte OP en små-lang mail på dette i gårkveld, kan gjerne poste en step-by-step guide her hvis det er noen som ønsker det :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Sendte OP en små-lang mail på dette i gårkveld, kan gjerne poste en step-by-step guide her hvis det er noen som ønsker det :) Huff a mei. Har du saget og greier i de fine dørsidene som en gang var mine ?? :p Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hehe..han har vært så flink så;-) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg