Gå til innhold

Neonlys under bilen

Ranger emnet


Sierra2.0iS

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bmw-bergen

 

Tror du har misforstått litt.... Det er ikke noe særlig kult når selve bilen er mindre verdt enn neonlysene... Personlig synes jeg ikke 240 er noe å samle på, men det er dette med smak og behag....

 

 

vis meg en bmw so tåle meir juling enn en 240 då..?

 

sleppe iallefall sånt som "faaaen der røk toppen igjeen" me go'volvoa :)

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Børnerud'n

 

 

vis meg en bmw so tåle meir juling enn en 240 då..?

 

sleppe iallefall sånt som "faaaen der røk toppen igjeen" me go'volvoa :)

 

Min har ikke noen røket topp... og man skal faktisk behandle bilen greit... greit nok å la den "strekke litt på beina innimellom" og at det skal gå unna, men man trenger da faen meg ikke skamkjøre bilen i et jævla sett...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Min har ikke noen røket topp... og man skal faktisk behandle bilen greit... greit nok å la den "strekke litt på beina innimellom" og at det skal gå unna, men man trenger da faen meg ikke skamkjøre bilen i et jævla sett...

 

 

Nei men da e iallefall kjekt å ha en bil en kan aksellerere max med meir enn ein gang :D -forsåvidt uten å måtte trykke på en haug med knapper- :rolleyes:

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Børnerud'n

 

 

Nei men da e iallefall kjekt å ha en bil en kan aksellerere max med meir enn ein gang :D -forsåvidt uten å måtte trykke på en haug med knapper- :rolleyes:

 

Enig, men du kan ikke komme her og si at 240 er det eneste som kan akse skikkelig uten å bli ødelagt... Finnes da mange flotte bimmere som kan flekke 240, 3 ganger daglig, uten at motoren går til helvete....

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Enig, men du kan ikke komme her og si at 240 er det eneste som kan akse skikkelig uten å bli ødelagt... Finnes da mange flotte bimmere som kan flekke 240, 3 ganger daglig, uten at motoren går til helvete....

 

Finnes da også mange flotte 240er som kan flekke bimmer, over 3 ganger daglig, uten at motoren går til hælvete....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Finnes da også mange flotte 240er som kan flekke bimmer, over 3 ganger daglig, uten at motoren går til hælvete....

 

Les quoten din, og se om jeg sa at det ikke finnes noe slikt!

Jeg sa aldri at det ikke finnes en eneste 240 som flekker bimmere... Faen så folk tolker ting i helt gale retninger! Diskusjonen var jo det at fyren mener at det ikke finnes BMW'er som kan gi på uten å gå til helvete! Mitt innlegg var svar på dette...

 

Denne diskusjonen begynner å bli VELDIG off topic og tåpelig, så for min del er denne diskusjonen over!

 

Sleng så mye drit du vil om BMW, det vil ikke gå inn på meg! Jeg er utrolig fornøyd med bilen min, og det er det eneste som teller for meg!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Les quoten din, og se om jeg sa at det ikke finnes noe slikt!

Jeg sa aldri at det ikke finnes en eneste 240 som flekker bimmere... Faen så folk tolker ting i helt gale retninger! Diskusjonen var jo det at fyren mener at det ikke finnes BMW'er som kan gi på uten å gå til helvete! Mitt innlegg var svar på dette...

 

Denne diskusjonen begynner å bli VELDIG off topic og tåpelig, så for min del er denne diskusjonen over!

 

Sleng så mye drit du vil om BMW, det vil ikke gå inn på meg! Jeg er utrolig fornøyd med bilen min, og det er det eneste som teller for meg!

 

men så var det vel du som "slengte dritt" om 240 først da :p

men det er vanlig... alle slenger dritt om 240... fordi de er misunnlige :D

 

(ja.. jeg har dårlig norsk rettskrivning :p)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Les quoten din, og se om jeg sa at det ikke finnes noe slikt!

Jeg sa aldri at det ikke finnes en eneste 240 som flekker bimmere... Faen så folk tolker ting i helt gale retninger! Diskusjonen var jo det at fyren mener at det ikke finnes BMW'er som kan gi på uten å gå til helvete! Mitt innlegg var svar på dette...

 

Denne diskusjonen begynner å bli VELDIG off topic og tåpelig, så for min del er denne diskusjonen over!

 

Sleng så mye drit du vil om BMW, det vil ikke gå inn på meg! Jeg er utrolig fornøyd med bilen min, og det er det eneste som teller for meg!

 

Hehe.. er jvell du som tolk er ting feil nå.....Det var bærre køød.

bmv er sikkert fint dert, om du liker det....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår