X-istenZZ Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hei! Har en BMW 2002 - 68. Mod stående i garasjen som skal banerigges. er jo ikke noe forum for disse bilene her inne så derfor spør jeg her ettersom jeg ikke veit hvor jeg skal henvende meg. Har en 2.5L M20 motor liggende med girkasse å ledningsnett som jeg kan sette inn. har også turbomanifoil som passer på motoren. Men er det noen andre motorer som glir lettere inn en den jeg har liggenes. som krever mindre ombyggning? noen som har erfaring med disse bilene fra før? All info å hjelp mottas med STORT takk! :) mvh Mats Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Gå for org motor med turbo (Tii) eventuelt en 2,3-2,5l BMW E30 M3 motor. da får du pulver.. Styr for alldel unna 2,5 l i den. får skutreskereffekt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Får du motoren langt nok bak skal vel det gå. Så ett prosjekt i går der en holdt på og montere m20 i 02. http://www.bmw2002faq.com/component/option,com_forum/Itemid,57/page,viewtopic/t,283267 Her er link til noen som holder på med det samme.så det skal nok gå selv om det enkleste er m10.Med m3 motoren leste jeg ett sted at det må brukes gearkasse fra 320is å disse er det ikke mange av her i norge.M3 motorene er også dyre i innkjøp og vedlikehold.Nei stapp nedi m20 motoren du tøft med noe som er spesielt også.ikke mange 02 med sekser.lykke til med prosjektet:hondakick Siter 92 e34 520 it 79 e21 323/m30b35 74 Ford Capri MKII/III' 69 Ford 17M HT coupe(raggebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg