fosgate Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 "][/url] Hadde fotoshoot på Golfen i dag :) Siter __________________________ 2007 Skoda Octavia Tour, 1.9 TDI x - 2001 VW Golf IV Highline x - 2000 Skoda Octavia 1,6 x - 1991 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88-Rav Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 fy faen, ble dårlig jeg nå.. Her kunne jeg bodd! Siter - Mvh Rune.A. 1995 - MB 250D 1989 - MB 230E 1984 - MB 190E Folk med hjerne, kjører stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Noen som vet hvor Morten er? Jeg har sendt inn ett par deksler til han for 3uker siden ca, men enda ikke fått noe tilbakemelding.. Får ikke tak i han på mail/pm eller telefon.. Takk Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Noen som vet hvor Morten er? Jeg har sendt inn ett par deksler til han for 3uker siden ca, men enda ikke fått noe tilbakemelding.. Får ikke tak i han på mail/pm eller telefon.. Takk Du fikk tak i meg med engang du prøvde telefon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freedrik Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 [/img] Hadde fotoshoot på Golfen i dag :) Rå golf.. Blir den færdig til sommeren? Så denne kansje blir å se på mo treffet og/eller maxpower treffet i bodø? Var det du morten som hadde stand der du lagde kasser, på max-power "treffet" i fjord sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 så golfen på bil messa på sortland, så bra ut:) så du hadde lakt ut et bilde av motor rommet te den supraen nice.. Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 nydelig arbeid ;) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=xTra=- Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 er litt fersk på dette, men lurte på åssen man får trekt såppas bra rundt i kanter uten at det blir masse krøller og liknende? er det noen spesiell teknikk? samme med basskassene også..:well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 utrolig bra.. den golfen hadde lik farge som bilen min og reg nr var det samme bare at det skiller mellom ett tall.. måtte dobbelt sjekke jeg.. hehe.. Stå på du gjør en strålende jobb:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg venter enda på di dekslene mine som du har hatt to måneder uten å klare å sende dem tilbake, ingen svar på mail, telefon eller PM. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Jeg venter enda på di dekslene mine som du har hatt to måneder uten å klare å sende dem tilbake, ingen svar på mail, telefon eller PM. om du kanskje slutter å grine så veldig som du gjør i åpen tråd, kanskje det hjelper! purr heller på PM, sms, mail og tlf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ro ned nå, ingen vits å ødlegge tråden med dette pisset! ta dt på pm. sikker på morten svarer dg om han har mulighet.. Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Først: Jonte det er bare pissprat at du ikke får tak i meg, svarte deg på pm sist uten respons, og du har aldri ringt. Men de er sendt tilbake til deg! Så en liten updates på tråden, har lenge vært uten god data linje men nå kommer noen pics. Golfen "ferdig": [/img] Mekka litt på Civicen til Evensen, 330 bremser,lykter ++++ Litt Bolf update, den er på plass i Mdesigns lokaler: Jeg har mekket sammen ny bil til kona og junior :) 04 130tdi 4Motion Highline Ny spiller i Caddyen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg er målløs Morten,:thumb Når skal du starte å bygge banebil?;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Jeg er målløs Morten,:thumb Når skal du starte å bygge banebil?;) Snart ;) Her bilder av arbeid bilen med godhjula på :) Schmidt Jack Line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg