ZoyZat Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hei jeg har en audi 80 1.8s, 87 mod, som stopper etter et par mil med kjøring. Bilen rister og så stopper motoren, noen ganger er det nok med å tråkke inn clutchen og gi gass (kjørt videre) og andre ganger stopper den helt. og får ikke start på den. Hva kan være feil? Jeg trur det kan være noe med bensin pumpe eller noe i den dur? Noen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Ja, det kan være bensinpumpa som ikke er som den skal, men om bilen kan startes umiddelbart etter en stund så tipper jeg det er hallgiveren som er gåen (sitter inni fordeleren). Da kutter den ut når den blir varm! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZoyZat Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 men det har bare blitt gradvis værre og værre så det er litt rart. Noen som har noen nettadresser til noen som selger mye bildeler? Norsk bil dele senter har ikke noe av det jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Høres ut som motoren ikke får nok bensin. Ville anbefalt deg å ta en titt på bensinpumpa på den.;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg