Mokka Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Funnet ut hvorfor bilen min dugger nå,det lekker vann inn den ene døra et sted. har tatt på silikonstift rundt på pakningen,men det hjelper ikke...what do I do now?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 sikker på at det er i døra som lekker ? kan jo ver dreneringa i motor rommet som er tett for eks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Funnet ut hvorfor bilen min dugger nå,det lekker vann inn den ene døra et sted. har tatt på silikonstift rundt på pakningen,men det hjelper ikke...what do I do now?? Sjekk om du har vann i varmeapp ellerno sånn i stedet. Det har jeg hørt om før på omega Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 sikker på at det er i døra som lekker ? kan jo ver dreneringa i motor rommet som er tett for eks... nei,den er ok... har sikkert vært sånn en stund og, for det tyter frem rust på den døra :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Selg bilen ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hehe,kjøpe den du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 nei ikke stv, er sedan man Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ja jeg liker også det best..men men går det bra med deg da etter bilen dro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Samme problem som jeg har du. Driver og fikser det nå , skal skifte hele radiatoren til varmeapparatet. Lukter det kjøleveske hos deg ? MVH Marius Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 urk,dette blir straks litt mer avansert enn jeg hadde trodd nå :deng må jeg skifte radiator altså? hvordan vet jeg om jeg må det? nei,jeg har ikke kjent noen lukt fra kjøleveske, men den bruker mye kjølevæske though.. prøvte å sjekke vann i varmeapparat,men jeg finner jo ikke ut hvor varmeapparatet er hen engang :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg tok ut Radiatoren til Varmeapparatet istad, på min bil så var det enkelt og ta ut. Skrudde ut hanskerommet, så var det 2 rør som gikk inn til venste der. Har tatt bilder, skal prøve å få lagt dem ut så fort som mulig oppdatering: Bilder Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 oki,thank you...må ut i bilen min å kikke litt nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Var mange som sa at dette kom til og bli vanskelig. Men som du ser så er det veldig lett. Vet ikke hvordan det er på andre versjoner av Omegaen men går vel ut ifra at det er akkurat det samme systemet MVH Marius Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ja,jeg var ute å kikka,men var mørkt og ville ikke begynne å tulle med batteri og airbag nå..men hvor får jeg tak i den radiatoren der? opel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Radiator til varmeapp = varmeregister? Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg