Gå til innhold

bilde

Ranger emnet


integrale 16v

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
er det orginale raudfargen? korleis frakta du bilen opp og ned? ikkje for eigemaskin vel :P har sikla ein del på integralen no i to år. men må bli ferdig med bobleprosjektet før eg kan kjøpe enda ein bil... :(

 

da e ain ferarri farge,hugsa ikkje koden i håve no.

bilen blai kjøyrde te stockholm pao haingar og frao stockholm te polen gikk ha me ain bilfraktar so han motorbyggaren ha,han aine polakken so jobba før han tok han te sitt verksted i polen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da e ain ferarri farge,hugsa ikkje koden i håve no.

bilen blai kjøyrde te stockholm pao haingar og frao stockholm te polen gikk ha me ain bilfraktar so han motorbyggaren ha,han aine polakken so jobba før han tok han te sitt verksted i polen.

Er bilen ferdig satt saman? ikkje sett noko integrale når eg har køyrd sogndal-luster sognefjellet. heller ikkje høyrd av noken kompissar inn i der om ein integrale... har du eigen henger og eller? kostar flesk å leige :(

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen står fortsatt i stockholm,håper den er klar om 2 månar.bilen har vel ikke vært på vegen her inne på 2år.

ting tar lang tid og koster uhorvelig mye penger.betalte nye clutchen min i dag 13552kr.har ikke hatt råd til å kjøpe meg henger ennå,så det har gått noen kroner i hengerleige,men har hatt en ok avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen står fortsatt i stockholm,håper den er klar om 2 månar.bilen har vel ikke vært på vegen her inne på 2år.

ting tar lang tid og koster uhorvelig mye penger.betalte nye clutchen min i dag 13552kr.har ikke hatt råd til å kjøpe meg henger ennå,så det har gått noen kroner i hengerleige,men har hatt en ok avtale.

:D blir ferdig til vinteren ja... håpar eg får sett den ein gong. blir vel lite gjennomreise der på vinterstid... var litt spent på å sjå den før eg sku av å studere i trønderbyen. Har ikkje fått sett ein på nærthold enda...

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår