Gå til innhold

bilde

Ranger emnet


integrale 16v

Anbefalte innlegg

Jaja får skrive litt her igjen,det har vært stille en stund nå.

 

Den motoren som satt i bilen er nå tatt ut av bilen og er"nesten"solgt.jeg bytta bort et sett med felger i en motor i deler som skal leverest på oslo sylinderservice for maskinæring og balansering.gearkassa skal forsterkes,ny clutch er handlet inn samt stempel,råder og sprut er bestilt av Pål(han som skal bygge motore)har en nyoverhalt topp liggende med gruppe A kammer mangler et gromt grenrør og dovn pipe men det kommer.de orginale fangerene er solgt og nye evo fangere ligger i kjelleren klare for å skjæres av og kortes inn samt div moddifiseringer av utsenet(jævligt mye jobb og en god del banning)understellet skal få seg en modifisering så den ligger skikkeligt på veien.Håper at bilen er færdig i løpet av vinteren(går en del kroner,trenger snart sponsorer vis det skal bli dyrere)legger ut litt bilder,et etter en liten tur på en litt dårlig veg.Fan,noen som kan legge ut bilder for meg?Noen som tar på seg å lage hjemmeside for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

Legger bare ut litt info for å sjekke om det kan være noe innteresse for bilen.tar bare groft hva som er gjort med bilen det siste 1 1/2 året som har gått.

 

1:alle orginale karosserideler er bytta ut med fordel for full evo ombygging i carbon og glassfiber.alt innteriør er tatt ut,montert carbon dashbord,bygget nytt el.nett montert fia godkjent bur og ellers fult racing rigget innvendigt.

 

2:motor.nybygget motor med autronic sprut spesialbygget ic og grenrør.spessial bestilte stempel råder og lager fra usa.spesialbygget topp med kammer og ventiler og ny smidd veiv.(+500hk+nos)nybygget gearkasse som er forsterket etter alle kunstens regler.ny byggde differ og manuell 100%sperre på bakdiff(skal ha ny lamell diff bak men har ikke råd til den ennå)

 

motorbyggeren er en polakk som i 6år jobbet for opel motorsport i DTM og som de seneste årene har jobba bare med integraler.motoren min kommer til å gå på omtrent samme oppsettet som den som sitter i den sorte evoen i filmen som dere kan finne her

http://www.bulletracing.se/

om det er av innteresse!

 

skaffer alt av deler til integrale om det skulle være noen som trenger noe!

 

mvh.Tommy Kjos Talle

integrale500hk@hotmail.com

http://www.integrale16v.com(er ikke oppe å går ennå)

+47 47416861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en haug med bilder helt til den forbanna pc`en min i garasjen kræsja og alt var borte,har nesten ikke bilder av bilen utenom de som var på nettet som jeg har leita oppigjen for å få lagre de på pcen,sorry.

 

betaler ca 7000 med full kasko,jeg er 28.bilen står på mine foreldre etter et uhell med en s4 avant

 

mvh.Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår