Apsis Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Compom Husk på at det ikke er en Golf 2 han har kjøpt seg da... Nei, det skal jeg love deg! Delta = Fet bil Golf 2 = altfor vanlig, kjedelig og ikke spesiellt pen bil. Grattis med ny bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 få opp bilder a!!! knirker det i dørene dine? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 bildene kommer når snøen kommer. nei det knirker ikke i dørene mine nå lenger,men det gjorde det når jeg henta den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Ikke jordebil, triggerhappy? Det er jo akkurat det den er. Lagd for å herjest med, og det tror jeg nok den kommer til å bli brukt til og, ikke redd for det.... Prøvetur i helga Tommy? hm..tror jeg ringer deg jeg... *ringe s-4 avant...* integrale er uansett drit-tøft, intet tvekan um det. Går jo an å sladde:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by s-4 avant bildene kommer når snøen kommer. nei det knirker ikke i dørene mine nå lenger,men det gjorde det når jeg henta den. det er good. er vel bare å smøre dem. husk å hold meg oppdatert på pm. sjekk etter om den ruster noe særlig i vinter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by vidlund Ikke jordebil, triggerhappy? Det er jo akkurat det den er. :mad: heh. regner med at eieren av denne bilen er litt klokere enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Ok... GOD jordebil. Jeg ser på rallybiler som gode jordebiler.(ikke negativt, dette er bra:D ) Denne bilen må da like halvdårlig skogsvei/grusvei, o.l...? Jeg har såvidt noen tanker om hvor jeg skal prøve å overtale'n til å kjøre... Ikke akkurat autostrada det nei... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 tenkte jeg skulle legge ut flere bilder av bilen,men sånn som det er nå så går ikke det.er det noen her jeg kan maile dem til som hadde gidda å legge dem til denne siden???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 da var den orginale turboen død som en sild og ny større er bestilt og skal forhåpentlig vis komme på mandag.bilen er en drøm å kjøre på vinteren og legger lett piruetter på asvalten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by integrale 16v da var den orginale turboen død som en sild og ny større er bestilt og skal forhåpentlig vis komme på mandag.bilen er en drøm å kjøre på vinteren og legger lett piruetter på asvalten. hehe. røyk turboen altså? hvor mye har maskinisten din gått, og hvor mye måtte du ut med for den nye turboen? og hvilken turbo har du nå investert i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 kunne nok ha kjørt den en stund til,men det begynte å bli en del oljerøyk av den(nesten plagsomt)den har vel gått 138tkm,men det er vel mest min feil kanskje(litt dårlig med kjøling etter har kjøring)har ikke fått alle dataene på turboen men vet følgende TB0385 oppgradert compressor del 360lager(forsterket)gik mente at den skulle klare 410/420hk.har også montert nytt supersprint eksosanlegg(3")nå er det å jobbe som fan å få penger til cooler og kanskje datasprut i løpet av sommeren.har noen småting å betale først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 selger et integrale 16v panser samt front og hekk fanger. Pris:bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 du har vel ikke noen nyere bilder ? pm meg og eg kan laste dem opp... grom bil det der :D *har VELDIG lust på* Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 kan du sende mail addressen din til meg så kan jeg få sendt deg noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by AimPoint litt modda:) nei pliiiiiiiiizaaaaaaa!!!!!!!!!1 Nå ødla du hele jævla bilen! Så ut som en jævla golf 2! SKAM DEG!!!!!!!1 :mad: :mad: Blir en lancia banebil på meg om noen mnd.) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg