DiNGo Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Min trofaste sliter selges grunnet overgang til gøyere bil. Selges i FEBRUAR ca.. Dette er ikke en bakhjulstrekker, som den forrige min hadde, men er en god sliter for a til b -bruk :) Denne bilen er for deg som kansje har dårlig råd, og trenger en bil å komme deg til jobb eller skole, og som kan fikse litt selv. Selges 2500 kr Årsavgift kommer i tilleg. Motor er 1,3 forgasser. Gir 4 trins + rev. Bilen skal til EU januar nå, men kan gå ut februar siden man får en måned ekstra på seg. Det jeg vet før EU kontroll, er det man ser, rett og slett. Front ruta har to sprekker, den ene er midt i synsfeltet. Håndbrekket har blitt noe slappt etter en ganske mild vintersesong ;) Men er bare å stramme det. Det kommer varmluft fra varmeaparatet i fart, men vifta snurrer ikke. Bakdørene har jeg fjerna staget på så de ikke kan åpnes fra utsiden. Dette grunnet de ikke gikk ann å låse. Høyre vindu på bakre dør (liten trekant) ble byttet ut med en rustfri stålplate, grunnet det ble knust. Vindusheiser på fremdører er noe kronglete, men kan fikses. Det er noe rust, og ett hull i ene hjulbuen som jeg har sett. Dette er på ingen måte en pen bil, men vil du gi bilen en sjangse fra å bli spiker, så er det nok bare å bytte frontrute, så går den nok gjennom EU. Alt av teknisk ellers funker som det skal. Det følger med tre hjulsett. De som står på nå er piggfri på stålfelg. Så er det sommerdekk på stålfelg. (har det ene sommerhjulet på nå siden det ene piggfrie har punktert). Så er det nesten ubrukte piggdekk (kosta meg 1700 kr) på stålfelg som har boltsirkel fra tidligere Corolla modell. Må bare legge over dekka på ett av de andre hjulsetta så har du piggdekk til bilen og. Det følger med belter til bakseter, men disse er ikke påkrevd fra fabrikk. Bilen har påmonterte ekstralys(fjernlys), men er ikke tilkoblet noen bryter. Det har vært anlegg i den, så det er ferdige hull til 6x9 i hatthylla, og 6" eller 8" i front. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ingen som vil ha en billig bil? kan prutes. Var på jobb oppdrag helt oppi Hovden på alpinsenteret igår, og det sier jo sitt hvor trofast bilen er :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simtey Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Er interresert. men bor i Trondheim så blir nok for langt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 og du må tilbake i tid, helt til det herrens år 2007 Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hallo, 5 år gammel tråd ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 ærta bærta, var før deg :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg