Gå til innhold

Selges: Toyota Corolla 1983 (borte nå?)

Ranger emnet


DiNGo

Anbefalte innlegg

Min trofaste sliter selges grunnet overgang til gøyere bil. Selges i FEBRUAR ca..

Dette er ikke en bakhjulstrekker, som den forrige min hadde, men er en god sliter for a til b -bruk :)

rolla_pic001w.jpg

Denne bilen er for deg som kansje har dårlig råd, og trenger en bil å komme deg til jobb eller skole, og som kan fikse litt selv. Selges 2500 kr

Årsavgift kommer i tilleg.

Motor er 1,3 forgasser. Gir 4 trins + rev.

Bilen skal til EU januar nå, men kan gå ut februar siden man får en måned ekstra på seg. Det jeg vet før EU kontroll, er det man ser, rett og slett. Front ruta har to sprekker, den ene er midt i synsfeltet. Håndbrekket har blitt noe slappt etter en ganske mild vintersesong ;) Men er bare å stramme det.

Det kommer varmluft fra varmeaparatet i fart, men vifta snurrer ikke.

Bakdørene har jeg fjerna staget på så de ikke kan åpnes fra utsiden. Dette grunnet de ikke gikk ann å låse. Høyre vindu på bakre dør (liten trekant) ble byttet ut med en rustfri stålplate, grunnet det ble knust. Vindusheiser på fremdører er noe kronglete, men kan fikses. Det er noe rust, og ett hull i ene hjulbuen som jeg har sett. Dette er på ingen måte en pen bil, men vil du gi bilen en sjangse fra å bli spiker, så er det nok bare å bytte frontrute, så går den nok gjennom EU. Alt av teknisk ellers funker som det skal. Det følger med tre hjulsett. De som står på nå er piggfri på stålfelg. Så er det sommerdekk på stålfelg. (har det ene sommerhjulet på nå siden det ene piggfrie har punktert). Så er det nesten ubrukte piggdekk (kosta meg 1700 kr) på stålfelg som har boltsirkel fra tidligere Corolla modell. Må bare legge over dekka på ett av de andre hjulsetta så har du piggdekk til bilen og.

Det følger med belter til bakseter, men disse er ikke påkrevd fra fabrikk.

Bilen har påmonterte ekstralys(fjernlys), men er ikke tilkoblet noen bryter.

Det har vært anlegg i den, så det er ferdige hull til 6x9 i hatthylla, og 6" eller 8" i front.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår