askoy_s40 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg har spurt om dette flere ganger før, men jeg prøver ett siste forsøk i håp om at det kanskje finnes noen nye sjeler som vet svaret! :) jeg har ett problem angående grøftelysene mine, jeg kan KUN ta dem på når jeg har på fulle kjørelys! når jeg vrir om til parklys på bryteren, så slår de seg bare automatisk av! =p AAAAARGHH!!!! anger2 hvorfor, hvorfor, hvorfor??? Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 har de vært slik hele tiden? noe forrige eier har trikset til kanskje...kanskje han var politi :knock: . hvis du stikker innom et volvo-verksted eller kjenner en elektriker burde det gå an å finne ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hadde vært litt rart om noen hadde trikset til noe slikt! siden det da er ulovlig å kjøre med fulle lys+grøftelys. ja jeg får ta kontakt med volvo, kan jo hende at det er så enkelt som å bare skifte selve lysbryteren! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Tviler på at det er så enkelt. Stikk innom forhandler å få deg et koblingsskjema, gå så gjennom systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg