***shaddiw*** Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 hei! jeg er ganske overaska over det jeg ser....dette med datamaskinvaren deres...det er ynkelig....bettere....ikke for å fornerme noen...men *HUFF* jeg har: Abit nf7 mainboard 512mb twinmos ddr ram geforce 4 ti4800 128mb 120gb seagate baracuda hardisck 19" samsung skjerm osv...... LOOK at that!!!!!nice1 RACER RULES BY THA`WAY Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Ikke for å fornærme deg, men det er enkelte av oss som har regninger og hus og slikt å betale for.. for ikke å snakke om bil (selv om mine all er betalt for). Er ikke alle som bor hjemme hos mamma og pappa, vet du. ;) Må ha prioriteter her i verden.. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Synes du det der var noe å skryte av? Skulle nesten tro du hadde kjøpt pcen på elkjøp, temmelig standard greier. Harddisken din var jo knøtliten også.. Originally posted by ***shaddiw*** hei! jeg er ganske overaska over det jeg ser....dette med datamaskinvaren deres...det er ynkelig....bettere....ikke for å fornerme noen...men *HUFF* jeg har: Abit nf7 mainboard 512mb twinmos ddr ram geforce 4 ti4800 128mb 120gb seagate baracuda hardisck 19" samsung skjerm osv...... LOOK at that!!!!!nice1 RACER RULES BY THA`WAY Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by ***shaddiw*** hei! jeg er ganske overaska over det jeg ser....dette med datamaskinvaren deres...det er ynkelig....bettere....ikke for å fornerme noen...men *HUFF* jeg har: Abit nf7 mainboard 512mb twinmos ddr ram geforce 4 ti4800 128mb 120gb seagate baracuda hardisck 19" samsung skjerm osv...... LOOK at that!!!!!nice1 RACER RULES BY THA`WAY Og den kostet sikkert like mye som mange her bruker i uka på bil...hehe! :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Versjon 0.5.2 beta 3 er ute! :D Hello all, For those that are interested in the beta program, I've just released v0.5.2 beta 3. Although not perfect (will that ever be?) there are some nice milestones that could use some testing and are fun to have: - Collision detection (flying into space) seems gone - Some basic AI racing (this cries out for lots of features, but it's just basic racing against other driving cars) - Much improved multiplayer prediction provided you have LAN and good framerates - Stabilized FPS counter - Track steer/road noise (force feedback) - Graphics engine fixes & lots of other fixes Get it at http://www.racer.nl/download/rr052b3.zip Enjoy! Ruud Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Kult, tenkte jeg når jeg lasta ned den nyere versjonen. Men jeg klarer fortsatt ikke overstige fartsgrensa i tettbebygde strøk på dissa banene. Hvordan kjører jeg? PS: Jeg har valgt keyboard som controller. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hvordan setter jeg på at jeg sitter "inni" bilen? Skjønte ikke helt derre ini. greia:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Noen som vet hvor jeg kan laste ned racer ? *vil spille* Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Gulliksen Noen som vet hvor jeg kan laste ned racer ? *vil spille* Hva med å lese topicen først? http://www.racer.nl :rolleyes: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 jeg får ikke lastet ned rudskogen, buhu, vil ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 prøv å spill det med clutch, da blir det mye fetere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 er det noen her som enda har de Drifte bilene å banene til dette spillet ? :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Mustangen var ganske morsomt å kjøre. Fikk ett par fine drifter etter litt øvelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 spilte MYE racer før. lagde ett par biler også... Rudskogen er litt skyfende, ligner ikke mye syntes nå jeg:( Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Jeg har den, men det er ikke Rudskogen som vi kjenner den. Ruudskogen spiller på navnet til spillets opphavsmann som heter Ruud og er en fiktiv bane... Regner med du mener denne Joastarlet. Hadde du lest litt så ser du at det ikke er Rudskogen, men en bane som er oppkalt etter han som har laget spillet. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg