Gå til innhold

ssperf: SS Performance prosjekter og diverse - Nye bygget vårt

Ranger emnet


bmwtarjei

Anbefalte innlegg

  • Svar 549
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se nå å få oppdadert her da;)

 

Er ikke så veldig mye å oppdatere på om dagen.

 

Jobber lange dager med litt mer vanlige ombygginger osv som ikke er så kjempe spennende.

 

Kan fortelle at den sorte E46en er godkjent på tuv og står nå på shine og skal leveres på fredag!:)

 

 

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom dere for noen uker siden i en lav og rød e36 coupe..

 

Faen! Å masse rått dere har ståenes! Porscha var breeeeed! Hehe, den e39 M5'en som sto på utsiden hadde jeg sansen for.

 

Har dere akkurat handla biler eller? Sto jo 5 bmw'er hulter til bulter oppi ugrasset på utsida jo:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når bilen er godkjent på tuv så kan ikke BT si noe på det? De må bare godkjenne det??

 

Hadde vært moro gitt....

 

Når alt kommer til alt så må de i utgangspunktet det.

Eneste de kan nekte som tuv har godkjent er dekk/felg dim og senk. (Grunnet den dårlige veistandarden i Norge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom dere for noen uker siden i en lav og rød e36 coupe..

 

Faen! Å masse rått dere har ståenes! Porscha var breeeeed! Hehe, den e39 M5'en som sto på utsiden hadde jeg sansen for.

 

Har dere akkurat handla biler eller? Sto jo 5 bmw'er hulter til bulter oppi ugrasset på utsida jo:D

 

Så du snek deg forbi her. hehe.

 

Er mye gromt her nå. Skal bli deilig å få levert ut litt.

Leverer 2 stk. Gt2 Porscher til uken.

E39en min er god bil:) Vurderes solgt..

 

Ikke handla, men hadde 3 stk. e34 M5 kundebiler her på en gang serru. Sliter litt med plassen etterhvert. Ugresset burde vært klipt! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen i faen i faen. E30'n ble grisefeit, synes nå jeg, og E46 kundebilen er en våt drøm.

 

Jeg vil ha M3! :p

 

 

Takk for det. E30en har nå blitt lakket på nytt og ser veldig bra ut! Skal dekoreres til uken..

 

E46en er knalltøff å se på, begynner bare å bli litt lei den etter å ha skrudd på den i 5-6 mnd. hehe.

 

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar så lang tid å bygge om bilen, eller er prosjektet tatt mer over tid etter ønske av eier?

 

Sånn rent pris- og drømmemessig, for en ombygning av en E36 Compact med M3-motor og passende understell og bremser, cirka hva ligger prisen ferdig levert på?

[o] '98 BMW 520i

[X] '94 BMW 316i Compact

- Vil det ikke, så skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar så lang tid å bygge om bilen, eller er prosjektet tatt mer over tid etter ønske av eier?

 

Sånn rent pris- og drømmemessig, for en ombygning av en E36 Compact med M3-motor og passende understell og bremser, cirka hva ligger prisen ferdig levert på?

 

Den er jo ikke jobbet på konstant men når alle deler må lages på nytt som grenrør, motorfester, bunnpanne, ny oljepumpe osv +++ (ting skal jo se originalt ut i tillegg) så tar det mye tid...

 

En slik ombygging vil vel ligge på en rundt 80-90 sikkert...

Skal selge "konebilen" nå så det kunne jo kanskje vært noe...?

K&W coillovers, polert alu halvbur, bredda, gromme hjul, spes lakk, stereo, sort el. skinn osv... + +

 

 

 

 

Hva heter de felgane som står på e30'n deres nå ?

 

Superstar Grandeur.....

 

 

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik ombygging vil vel ligge på en rundt 80-90 sikkert...

Skal selge "konebilen" nå så det kunne jo kanskje vært noe...?

K&W coillovers, polert alu halvbur, bredda, gromme hjul, spes lakk, stereo, sort el. skinn osv... + +

 

Den er vel ikke tilfeldigvis mørk lilla, og anlegget Rockford? I så fall så jeg den for en stund siden, og jeg kan ikke si at jeg mislikte den. ^^

 

Hva ligger den på i pris da, og er det gjort noe med motor?

[o] '98 BMW 520i

[X] '94 BMW 316i Compact

- Vil det ikke, så skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ikke tilfeldigvis mørk lilla, og anlegget Rockford? I så fall så jeg den for en stund siden, og jeg kan ikke si at jeg mislikte den. ^^

 

Hva ligger den på i pris da, og er det gjort noe med motor?

 

 

220.000,- med alt...

 

Ikke gjort noe med motor, org. 3 liter med 5 trinns kasse og ny clutch.

Meget påkostet ellers da...

 

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår