Gå til innhold

ssperf: SS Performance prosjekter og diverse - Nye bygget vårt

Ranger emnet


bmwtarjei

Anbefalte innlegg

  • Svar 549
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lol du har ikke akkurat værdens feteste bil heller da.. folk må få lov til å ha vectra. den bilen kosta nok hakket mere en din.

er ikke noe poeng å sitte å rakke ned på andre bare fordi de har mindre motor en deg.. for alle som vet litt vet at It's Not the ride, It's the rider.. og jeg skal vedde for at når jeg får 1.3L min på veien skal du få se baklyktne mine forsvinne..

Sorry all offtopic liker bare ikke at folk kommer med usaklige og negative komentarer...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin tråd dette.

Med mange fete biler.

 

Jeg tror jeg har sendt mail til deg, SSPerf, men jeg kan sende deg en PM med hva det gjelder. Det gjelder blant annet tur til tyskland for godkjenning... Men jeg skjønner at du ikke har tid til å sitte ved en pc å svare på mailer hele tiden. Ser nesten ut som om dere har nok å gjøre ellers..

 

Fortsett med mange bilder, det er det vi liker!

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin tråd dette.

Med mange fete biler.

 

Jeg tror jeg har sendt mail til deg, SSPerf, men jeg kan sende deg en PM med hva det gjelder. Det gjelder blant annet tur til tyskland for godkjenning... Men jeg skjønner at du ikke har tid til å sitte ved en pc å svare på mailer hele tiden. Ser nesten ut som om dere har nok å gjøre ellers..

 

Fortsett med mange bilder, det er det vi liker!

 

Lykke til videre.

 

Takk for det.

 

send mail på nytt. Hatt noe tull med noe mailserver styr.

 

Prøver å være flink til å svare:)

 

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi, Helge Vik / Hv motorsport og VS motor har gått til fellesinnkjøp av felger til å slure med i år.

 

En hel henger med 20 stk. 18" felger fra 8,5 - 9,5 " kom akkurat!

Så tusen takk til Jons Dekk & Felg i Porsgrunn for knall pris og utrolig kjapp levering (Som alltid...)

 

Haha, dere kjøper 18" felger som det skulle ha vært vanlig proviant =D Konge :spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer våler seg med stormskritt og vi står som vanlig og skrur i siste lita.

 

-Bilen starter, nye eksosen ble helt vanvittig rått!

 

-Vognlisens i orden

 

-bremser,clutch,hydr.håndbrekk osv. ferdig lagt opp med stålomspunnene slanger og earls koblinger hele veien, ferdig luftet.

 

litt små bilder..

 

Hpcomposites leverte ikveld lykte capser og dørhåndtak i carbon:

(Noen lag klarlakk så er det strøkent.)

 

CIMG3328.jpg

 

CIMG3330.jpg

 

CIMG3331.jpg

 

Snart ferdig innvendig...

 

CIMG3332.jpg

 

Ellers ser vel ting sånn ut..

 

CIMG3333.jpg

 

Xenon på plass:)

 

CIMG3334.jpg

 

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår