golfrider Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 du kan jo få rettet felgen.. flere som driver med det i området mener jeg å huske. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 joa, jeg kan jo det, hvem driver med det i området? eneste jeg har hørt om var nedi Askim, litt langt å dra for å rette en felg, heh.. men lurer på om jeg skal få gjort det med den ene Ronal'en.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Sunnås felgservice på Bjerke retter felger. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 kul bil =) ps: hvordan baklykter har du ? (i want) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Rå bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Rabbit: de baklykta ja, heh, aner ikke, jeg så på dem for å sjekke om det stod noe lurt, men aner ikke jeg as. er nok noe kopi-jall-et-eller-annet, synes ihvertfall det er noe blått skjær i dem.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jepp, da var jeg ferdig med taket også, så i morgen skal bilen vaskes med avfetting og skum så det holder, slik at det matter ned lakken. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Dette blir bare bedre og bedre! Men du trenger litt stæsj i grinda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 jepp, jeg trenger litt stæsh, får se hva jeg kommer opp med ;) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Fått deg noe stæsj til grinda? :p Jeg veit nemlig at du var og handla i dag.. hehe Har skumle planer om å ha litt morosaker i min egen (leke)grind.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 joa, jeg kjøpte meg ei jerry-kanne, som jeg har slipt ned og så behandlet med ekkoj's supre rust-oppskrift! og så kom jeg over en sånn passe stor dukumentmappe i kjelleren, passet greit på grinda den, heh, litt liten i forhold til en koffert, men det duger.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Så kjerra di i rundkjøringen under e18 motorbrua, på vei ned i tunnelen, feit sak hehe :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hehe, ja, jeg hadde vært på harrytur i går ;) gikk unna det :) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Må bare få takke for en feit tattis, og sleng ut noen bilder av stæsjet på grinda di, la ikke merke til det når jeg var hos deg i går :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Grinda ja, hehe, kan vel legge ut noen bilder, jeg har jo fått et nytt prosjekt inn i gården, og det blir første pri fremover, iom. at det skal bli brukseinseren min:) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg