iamdrunk Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ble pen til slutt den ja :) Fikk mast meg til Pirelli P-sluts i dag da :D Frem med slipepapir og poleringsfilla, hihi! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 da selger du schmidtene til meg ? : D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 haha, vi får se om jeg beholder dem eller ikke, jeg skal ihvertfall få de så pene som mulig. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 da selger du schmidtene til meg ? : D Er vel strengt tatt ikke Schmidt det der. Ronal Turbo, tenker jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 japp, det er det, ronal turbo phase1 og en stk er phase2. pirelliene er det også ronal som har produsert, står ihvertfall det på dem. helvetes slit det der å slipe felg :S Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Må du ikke syta. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 hehe, neida, syter ikke :) disse felgene er MYE lettere å slipe enn ronal'ene, takk og lov. har fått en felg klar til våtslip, to er slipt og lakket og en er under fjerne-gammel-lakk-prosessen, så det er vel ikke mange dagene til jeg blir ferdig med dem håper jeg. og da skal jeg få lagt over dekkene. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 ligner voldsomt på schmidt felger. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 ligner voldsomt på schmidt felger. schmidt er skrudde. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jepp, da var det på'n igjen da, slipe-felg-helvete. Denne gangen går det mye lettere, har opparbeidet litt rutiner og så fant jeg ut noe nytt i dag, jo Svint (stålull) funker mye bedre og går mye fortere enn å holde på med den helvetes våtslipinga. Lakket senter: Svint stålull ftw! Før stålullen, slipt ned med Biltema's mouse 240korning. En felg ferdig! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ser alle bildene du har tatt er av ene sia på bilen med phase1. Kan jeg få se forskjellen på phase1 og phase2? Eller er det noe forskjell i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 har du senterkopp til p-sluts'a ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Rune: 3 av felgene er phase 1, de er helt slette uten skrifta på, og phase 2 har skrift på seg, altså støpt inn, har polert så mye som mulig for å få bort fokus fra det, men du kan se det ;) tomelitn: nei, det har jeg ikke, men jeg har noen andre jeg kjøpte til Ronal'ene liggende, har ikke sjekket, men skulle tro de passer, og da skal de custom-lakkes ;) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 ligner voldsomt på schmidt felger. Er samme utforminga på de, ja, men som sagt, TH-lines er skrudde. Og dermed så er de også en del penere, etter min mening (ikke bare for at jeg har de selv):) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg