helvete83 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 katalysator er det det samma som eksospotta? men hvertfall katta må byttes.. noen som vet hvor jeg kan kjøpe en billig har en audi a42002 1.6lim må katta være original? kan jeg kjøpe en universal katalysator til 800kr??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Er bilen under fem år? ( fra kjøpsdato ) i så fall er det vel garanti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helvete83 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 katalysator avuniversalmodell.godkjent av vårdsverket(sverige)iht.EEC e5 for montering på nye og brukte personbiler med opptil 2.5 l sylindervolum.passer eksosrør med ytre diameter.57.2mm.med skjøterør som sveises fast til katalysatoren.for ytre diameter 53.5mm og 51 mm.uttak for lambdasonde.total lengde 357mm bredde 150mm.høyde 95mm.innløp/utløp Ø57.2mm......... kan jeg kjøpe denne til audien???(fra biltema) +leste på bladet at lambdasonden må kontrolles for feil før katta skiftes... hvordan gjør jeg dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helvete83 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Er bilen under fem år? ( fra kjøpsdato ) i så fall er det vel garanti? jeg kjøpte bilen brukt fra bruktbilforhandler møller E18 for akkurat 2år 1mnd siden... bilen er førstegangsreg i juli 2001.. har jeg rett på garanti???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 juli 2001 er nok mer enn fem år siden desverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Du kan kjøpe uoriginal katt så lege den passer på bilen din. Kompis av meg lurte på det samme og sjekket dette med forhandler. De sa så lege ikke utslippe blir noe høyere så skal ikke det ha noe å si. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Fjern ktalalysatoren da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 ville ikke anbefalt Biltema katalysatorer.. disse løsner gjerne etter kort tid.. hva er galt med din da? Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg