s90r Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 S90R er bilen Volvo glemte å lage. Det som ikke finnes, lager man selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Var vell den som endte slik? Nei,den der er jo sort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er bygd noen svenske rå vogner også...men blir liksom best med sedan når man skal bygge "R" av 960. Forresten litt komisk at utolig mange mener at dette er serieproduserte biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Lyst på 960 igjen jeg gitt,må vel kvitte meg med bilen jeg har først.hehealacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Lyst på 960 igjen jeg gitt,må vel kvitte meg med bilen jeg har først.hehealacocaina Hvilken bil kjører du rundt i nå da? Hørte at du kjører kebab-tralle? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 riktig at den lilla gamle din maxis er feitabil, men har sagt det før, sier det igjen, den blå(siste 960prosjektet?) var er og forblir noe av det feiteste som har rulla på veien. den fikk aldri noe orntli motor gjor den..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 riktig at den lilla gamle din maxis er feitabil, men har sagt det før, sier det igjen, den blå(siste 960prosjektet?) var er og forblir noe av det feiteste som har rulla på veien. den fikk aldri noe orntli motor gjor den..? Nei,hadde en grom 5er på gang men det ble aldrig noe av(slik har det gått med allt innen bil de siste åra) Så nå er den spiker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 den lilla var vel under ombygging til to-dørs en stund den, var den ikke? den såkalte "festbilen" Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Lyst på 960 igjen jeg gitt,må vel kvitte meg med bilen jeg har først.hehealacocaina Ja, kvitt deg med "tyskerbrakka" og klin til med 960 :cheers: Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 den lilla var vel under ombygging til to-dørs en stund den, var den ikke? den såkalte "festbilen" så vidt jeg har hørt er den solgt til en her i området (2 dørs å tak senk) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 den lilla var vel under ombygging til to-dørs en stund den, var den ikke? den såkalte "festbilen" Jepp,blir liksom ikke gjort noe lenger.er sikkert aldern.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg