Rolla_RS Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Og denne... Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Rolla_RS Jeg må inrømme det. Jeg er Toyota Fanatiker. Men hvem synes ikke disse Rolla'ene er fete. Det synes i hvertfall jeg! Alam som driver brustadbua i kjellern hos meg har en original sånn en i samme farge. Perfekt objekt:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Kid-A Gategodkjent versjon av de gamle Porsche 962 Gruppe C-bilene 730 hk 700 Nm 1.130 kg 0-100 2,6 sek 0-200 7 sek Toppfart 404 km/t Løp og kjøp! Tidløst design da! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Kid-A Gategodkjent versjon av de gamle Porsche 962 Gruppe C-bilene 730 hk 700 Nm 1.130 kg 0-100 2,6 sek 0-200 7 sek Toppfart 404 km/t Løp og kjøp! Syns den ligna jævlig på den "Moby Dick"-saken i nfs porche jeg.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Kid-A Alam som driver brustadbua i kjellern hos meg har en original sånn en i samme farge. Perfekt objekt:D Ja det er bare til å sette i gang. Synd vi ikke har fler Corolla'er her i landet som er blitt vist litt omsorg og initsiativ. Kan jo faktisk få ganske så morsomme motorer også. Hva med 1.6 20v 170 hk. Turtallsperre på 8000 og etelerannet. Med spjellhus originalt! Sikkert artig! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Du Rolla RS? Er det forskjell på 1.6-motorene som sitter i AE82 og AE92-GTiene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Jens Du Rolla RS? Er det forskjell på 1.6-motorene som sitter i AE82 og AE92-GTiene? Litt. Blokken er forsterket, en smule høyere komp.Og det er andre dyser (ohmen er forskjellig). Men stort sett er de lik. Skriften på ventil dekslene har annen farge.(blå på den første versjonen og rød på den andre) :) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 jeg syns denne lignet mer på "Moby Dick" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Her er en av mine favoritter.. EDIT: Det er altså en Renault Alpine Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by rolfi Her er en av mine favoritter.. EDIT: Det er altså en Renault Alpine Den var grisetøff! kan ikke umiddelbart huske å ha sett en sånn før! fins det noen eksemplar i norge? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 tviler på at det er noen i norge.. dem var ikke så dyre heller.. Her er en annonse fra mobile.de råtøff er ordet ja... *sikle* (ikke bokstavelig.. :rolleyes: ) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Corrado16v Den var grisetøff! kan ikke umiddelbart huske å ha sett en sånn før! fins det noen eksemplar i norge? Jeg vet at det er minst 1 av dem i Norge, sinnsykt stilig bil.. må si jeg lurte en del første gangen jeg så den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Ascona Jeg vet at det er minst 1 av dem i Norge, sinnsykt stilig bil.. må si jeg lurte en del første gangen jeg så den.. Hvorhen da? -rolfi :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by rolfi Hvorhen da? Jeg så den på gamle Elkjøp i Lørenskog en del ganger, men det er noen år siden nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Husker en reportasje med han og noe Renault klubb eller Alpine klubb i norge med hvertfall 2 sånne Alpine som på bildet der. Stilige biler :) Edit: kvasir.no sitt flotte bilklubb register hadde http://home.no/club-alpine/ Medlemsbiler: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg