_MazdaPowah_ Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Noen her som har lyst å sette lakk på bilen min? Lakkere hele bilen inkludert støtfanger og den rammen rundt grillen:) Legger med et par bilder av den fargen jeg kunne tenkt å ha på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Dette blei helt feil farge, men har ikke brukt photoshop så lenge, så jeg skjønenr ikke det farge greiene så bra enda... Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 trur du virkelig 240tic blir glad hvis du skal ha lik farge som han?? hehe;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Takk for "lakkingen":) turbo_boY: Det vet jeg ikke:p vi bor jaffal ikke på samme plass så det er ikke så gale:) hehe..og han har 240:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg