melbye... Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Yo, driver og fikler litt med stereo i bilen nå, og er ikke helt EINSTEIN....:( Lurer på hva som er grunnen til at når jeg spiller høyt/ eller når jeg prøver å spille høyt så vrenges lyden og høres ut som skur bare... har 2x10cm og 2x17cm som er bare koblet til spilleren... skyldes det at jeg ikke får nok strøm til høytalerne? takk for svar. Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 kan være enten for svak forsterker i spilleren, eller for svake høyttalere. mest sannsynelig den første, men vanskelig å si nå du ikke oppgir hvordan spiller og høyttalere det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Høres ut som en puslete spiller i forhold til høyttalerene ja. Evt noe i den duren.. Hva med å sette på en liten 'sterker å høre hur det blir da? Du kan godt skrive inn hva slags spiller og høyttalere du har (som nevnt over). Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Du kan jo prøve å bytte til bedre kabler i første omgang. Men det er nok spillern som ikke klarer å levere nok strøm når du skrur opp volumet, kan og være høyttalerne som ikke strekker til, hvis du feks har bass, bassboost og slikt på full guffe...så kan det bli litt vel hardt for høyttalerne om du har noe billigen greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Mhm... tenkte meg at det var noe slik.. det jeg har av spiller og talere nå kan pent sies å være økonomi klasse... Jeg har: Spiller - sony CDX-GT200 http://www.sony.no/view/ShowProduct.action?product=CDX-GT200&site=odw_no_NO&pageType=Overview&category=ICA+CD+Tuners Høytalere - 10 cm- VDO HSP 1021 http://www.vdodayton.com/default2_and_fz_menu=hsp_1021.aspx 17 cm- VDO HSP 1721 http://www.vdodayton.com/default2_and_fz_menu=hsp_1721.aspx det er det jeg har nå... takker for hjelp om det er noen som kan anbefale meg noe bra. Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 du må vel bare invistere deg i en forsterker for å drive de der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Blame Sony! Kjøp deg heller en skikkelig spiller, aka. Pioneer, Alpine, Blaupunkt, Clarion... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Vel..ikke BARE Sony'n sin feil, men som nevnt over, sett på en forsterker så blir nok alt mye bedre skal du se. :) Jeg har forøvrig en liggende til salgs! :D Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Legg opp egen strøm kabel fra batteri til spiller, med litt tykkelse på, og sørg for GOD jording til spilleren, bytt også høyttaler kabelene til noe bedre, så blir det merkbar forskjell... Men som sakt over her, en forsterker gjør underverker... forsterkeren i spilleren din gir maks 4x15 watt rms... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 ok, takk for hjelp, det er ikke så ille, spiller ganske høyt og pent.. men er dog ikke helt fornøyd.. blir nok ny spiller bare... Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 ok, takk for hjelp, det er ikke så ille, spiller ganske høyt og pent.. men er dog ikke helt fornøyd.. blir nok ny spiller bare... Ville nå helle kjøpt forsterker først, selv om ikke Sony kan lage annet en Tv'er og videokameraer. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 er det noen som har en spiller å anbefale? hadde en pioneer før som spilte meget bra, i den forrige bilen, vil slippe å kødde mer med kabler og forsterkere, holder med til suben bak... Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 blaupunkt sin bremen MP74 eller MP76 er jeg veldig fornøyd med i allefall. brukervennlig, pent design, og klar og fin lyd. :) gikk over fra sony x-plod til MP74, og plutselig fikk jeg musikk også, ikke bare masse bråk... :P http://www.blaupunkt.com/no/7644820310_main.asp http://www.blaupunkt.com/no/7646828310_main.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg ville aldri forventet noe i nærheten av SQ fra et produkt merket "X-plod". :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 http://www.mamut.com/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=dynabel&gid=202 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg