VeilSide Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hmm ... Var sikkert jeg som ikke forstod problemstillingen helt. Jeg trenger ikke gå inn manuelt noenplass for å abonnere? En får jo det automatisk når en skriver i tråden? Og når du trykker der jeg henviste så får du jo opp en liste med topicer du abonnerer på med den sist svarte i øverst og med når sist innlegg var? Eller tenker du på at det skal visest når siste innlegg var i tråden siden ditt besøk? Så har jeg heller ingenting mailvarsling for det bare forsvinner i all spam-mailen min uansett :P (mener ikke å kverulere eller noe slikt altså) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Mulig jeg har skrudd av abonement på alle tråder jeg svarer på, abonnerer bare på et fåtall tråder jeg vil ha mailvarsling på. Ingen administrator her som kan fortelle om det er mulig å skru på denne funksjonen eller om det er for mye jobb..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Joda! Vi fikser noko for dokke! Marius Han ga oss denne tilbakemeldingen ;) Bare å vente å se om det kommer noen spennende funksjoner som hjelper oss i å holde styr på hva som skjer ;) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Dette er det savnet jeg har her på forumet. Har erget meg mange ganger, da jeg f.eks har skrevet i en tråd jeg venter svar i, og glemmer å sjekke etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Dette er det savnet jeg har her på forumet. Har erget meg mange ganger, da jeg f.eks har skrevet i en tråd jeg venter svar i, og glemmer å sjekke etterhvert. Da benytter du deg av abbonent-funksjonen så får du en mail så fort noen svarer. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg ønsker ikke et svar pr. mail på hver tråd jeg vil følge med i. Jeg etterlyser det samme som Marvil, og "marius" som er administrator sa han skulle fikse noe. Så da er det bare å vente å se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Da benytter du deg av abbonent-funksjonen så får du en mail så fort noen svarer. Ikke alle tråder som er like "viktig" å følge med på.. så isteden for å bli spamma ned av 1000 mail.. brukt det greiene Marvil snakker om.. Kjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Nå marius, har du fått 'fiksa noko'..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 skjer det noe her eller??? Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Har nå lagt til denne funksjonen! Du finner den i menyen litt lenger opp. Se etter 'Mine innlegg' Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Takker! :) Edit: Er det mulig å få opp en liste over trådene isteden for alle innleggene? Mye vil ha mer:) Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er det mulig å få opp en liste over trådene isteden for alle innleggene? Mye vil ha mer:) Hehe, jeg hadde satt pris på det samma..:camper: Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 bump..... Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Enig der. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg jobber med det :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg