Gå til innhold

Forslag og hjelp til 205

Ranger emnet


glenn985

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med og finne noe fin og tøff styling til 205 5dørs. skal både ha innvendig og utvendig styling..

noen som og vet hvordan stereo i denne bør settes opp og gjerne kom med forslag til komponenter..

kom med forslag og hva dere måtte ønske til den.

konsenterer meg først om innvendig i bilen. da jeg nesten har ribbet bilen innvendig..

Og er det noen som vet om noen plasser på nettet der man får kjøpt billig skai eller lignende.. har tenkt og trekke opp seter og interiør fullstendig .

 

all hjelp og forslag mottas med takk..

 

Kommer bilder ettehvert.

 

må bare få hjemmesiden opp og gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med og finne noe fin og tøff styling til 205 5dørs. skal både ha innvendig og utvendig styling..

noen som og vet hvordan stereo i denne bør settes opp og gjerne kom med forslag til komponenter..

kom med forslag og hva dere måtte ønske til den.

konsenterer meg først om innvendig i bilen. da jeg nesten har ribbet bilen innvendig..

Og er det noen som vet om noen plasser på nettet der man får kjøpt billig skai eller lignende.. har tenkt og trekke opp seter og interiør fullstendig .

 

all hjelp og forslag mottas med takk..

 

Kommer bilder ettehvert.

 

må bare få hjemmesiden opp og gå..

 

Heisann.

Skal du ha billige felger til bilen?

Har et sett 17"TSW som er ubetydelig brukt.

Står på 225/45 Nankang NS dekk som holder hvertfall en sesong til.

Skal selges billig i forhold til markedspris for slike felger.

 

Legg igjen pm med mail-adresse eller send en direkte mail til claptrap@online.no så sender jeg bilder og info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår