Rekord 2,2i Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 bruks bilen min en mitzubichi lancer eller korleis en skriv det starter lett å går helt fint eit lite stykke å so begynner den å rykke å styre, mister pltseli all kraft å hopper seg avgårde, so hviss eg stopper en liten stund so funker den som før igjen, å so blir det slik igjen, dette har ikkje noe med at motoren blir varm å jere, har skifta plugger å plugledninger, fordeler lokk å rotor, coil, bensin filter bytta gasser, å bensin pumpe, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 ingen som har noen ideer? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 kondens kanskje.......................... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 trur ikkje de akkurat, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Dårlig tenning? det lugger vel om en eller flere av sylinderene ikke vil fyre.. :) Har opplevd nykking på flere biler, men de har vært forgassermotorer... Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 dette er en gassermotor, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 du har ikke forvarming da kanskje?? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 forvarving ka faen e det da, den er bare slik når den får motstand, eg kan sette den i fri å ruse den å den oppfører seg som normalt, eg kan kjøre eit stykke å da begynner den å rykke, det har ikkje noe med at motoren blir varm for det har eg prøvd. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe.. du er tydeligvis av plastrakett generasjonen. da har du helt sikkert ett rør fra tuten på luftfilteret, som går ned mot eksos maningfoilen.. for og trekke inn varm luft. det du kanskje kan se det på er at forgasseren din er hvit av rim når du kjører med den.. sjekk den slangen, den skal ha ett spjell som justerer seg selv etter utetemp.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe eg er ikkje noen plastrakett person akkurat men faen du sa noe lurt der kan vere detta der ja, tar å prøver det i morga eg, takker, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 da var forrvarmina fiksa å det hjalp ikkje, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 problemet ligger antakelig i bensin systemet. byttet du forgasser før det begynte slik? hvor bor du? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dritt i tanken eller tett bensin filter ... Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 har bytta bensin filter å har bytta gasser etter dette sjedde men skal bytte alt av slanger å blåse ut av bensin røra i morga, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 kansje platina stiftene som e sletne? ( hvis d da ikke e bensin tilførselen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg