Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHA, de guta har vært snille med deg da:!) Jævlene lasta bortimot 10 tonn med stilas på første turen min! helvete jeg er så lei av å kjøre for dem. er jo faen ikke trygt for en femmer.

 

Eneste fine er at jeg skrev 7timer på 2 leveringer i dag:) tar jo tid å pelle av all denne dritten:)

Selv om jeg bare satt på taket, en polakk stroppa på . og en annen tokk imot utstyret:) he he ..

 

 

chill nok det der da! ;)

Kjøp deg et horn og en litago, så er dagen redda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen et firma som heter PERI i drammen er faen meg siste jeg skal besøke igjen!

 

har ALDRI vært borti så mye drama for ingenting i grunn!

Var på Metro-senteret på lørenskog kl 06 i går og skulle laste opp utstyr som skulle leveres tilbaka til peri.

 

Som jeg alltid gjør laster JEG slik JEG syns det passer seg og at jeg får plass på bilen til å få med alt.

 

Resultatet ble SLIK:

 

05102007002.jpg?t=1191654646

 

05102007001.jpg?t=1191654660

 

Da jeg kom på plassen, var det som å løpe naken inn i kirka under et bryllup!

Hele plassen sto stille... alle truckene stoppa! Alle sto og glana på meg som om jeg var djevelen!

Da jeg gikk inn i bygget for å forhøre meg om hvem som skal taimot dette. løp halve blokka ut til bilen og diskuterte lasta.. tokk bilder og var helt fra seg.

 

HVA FAEN! sier jeg. noen som jobber her eller!?.. Begynte folk å diskutere om de faktisk VILLE taimot lasta eller om de skulle sende den ned tilbake igjen hvor det kom fra.. HVa faen er problemet prøver jeg å komme frem til!

 

 

Nei altså de har sine egne regler på hvordan ting skal pakkes når det skal leveres.. Så sa jeg til han ja men det driter jeg i. det har jeg veldig fint lite med. jeg henter det slik det står.

 

Så begynte KLAGINGA på forskalingsveggene på venstre siden av bilen der da.. på at det var fale å laste av fordi jeg hadde heist dem stående.. de MÅTTE ligge sier han.

ja men jeg legger ikke slike plater i bånn så laster oppå, for da får jeg ikke brukt skille staker til å hjelpe meg å stabilisere lasta. samt at du da riper opp fineeplatene som er på de vegga!

 

Noe de OGSÅ! kicka på.. at veggene var brukt for lenge og var skadet, noe igjen jeg ikke hadde med.

 

Jeg måtte stå der i litt over 2 timer før dem i det heletatt begynte å ta tinga av bilen.

Jeg måtte jo ta vegga av for dem med krana fordi gutta i trucken tydligvis var invalide og heller skulle kjørt rundt i en rullestol og ikke truck!

 

 

DRITT FIRMA!!!!!!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også Sørlie BROS. på besøk i garasjen i går.. deretter ble det kebab!

Sjekk gutta fyller opp i bredden:!)

05102007005.jpg?t=1191655048

 

 

Nå syntes jeg det var på tide å bytte girolja igjen på prezan.. så jeg får kjørt frem til snøen kommer, så jeg kan bytte kassa

Noe av dere som har sett ALUMINIUMISERT girolje før?

05102007004.jpg?t=1191655177

 

05102007003.jpg?t=1191655201

 

Jepp, dere ser riktig.. Olja så ut som Sølv lakk rennende ut av kassa:) Mye jævla rester igjen i kassa..:) he he

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror til og med jeg kunne lasta av den der...

 

Ja altså jeg skjønte ikk ehva problemet dems var. de begynte å prate om at de skulle ringe ncc og klage til dem fordi lasta dem får tilbake IKKE pakkes etter dems forskrifter. tidligvis noe slikt som at det skal være så å så mange vegg støtter oppåhverandre. for å dekke en stadarisert bredde/høyde etc

men det er jo ikke noe JEG har med hvordan NCC har pakka.

 

Men så begynte dem å bry seg om måten jeg lasta opp på bilen. det skal du bare drite i sa jeg! Jeg laster slik det passer meg for at dette skal bli trygt for meg å kjøre med, ikke minst å få plass på bilen!

 

Hele firmaet er jo bare tull!

Eneste fine med det var at jeg fikk drikke så mye kakao jeg vile i pauserommet mens jeg venta:) ah ah:rockets

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, ikkeno stress det! du kunne jo bare drikke så mye kakao du ville! ;) heheh.!

 

neida!

men er greia at du får betalt for hver last du leverer? skulle heller fått til en ordning på den jobben din, at du stempler deg inn når du kommer, og stempler ut når du går! da er det jo et fett hvor lenge firmaene bruker på å laste av/på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke missforstå meg jeg har timesbetalt. så for min del kunne jeg sitti der i 8 timer. jeg har betalt fra jeg reiser UT av sentralen til jeg er tilbake pr.oppdrag

 

Men jeg har stor kunde krets og kunder som ringer meg direkte! og da er det LITE gunstig å sitte å kastebort tid på å vente på et lass når du har en hel hau av oppdrag som venter. der er poenget

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår