Gå til innhold

'97 A3, Prosjekt og planer.

Ranger emnet


Xander

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
Hvorfor så stilt her ??

 

Komplett diskstopp/krasj på laptoppen er en grunn.

Alle bildene av nye nøkkelen osv ble borte - men nå som Mac'en er oppe å går igjen kommer det snart bilder ja.

Jeg beklager _virkelig_ det! :)

 

Og den neste grunnen er at noen andre ting skjer, her er en liten sneak peak - selv om den ikke avslører alt for mye.. :)

 

DSC00436.JPG

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Faen! Bytta webhotell for litt siden pga diverse krøll, så ser nå at jeg må ta nye/laste opp bilder på nytt igjen... Det suger.. :P

 

Men, over til noe annet...

 

Har fått gjort noe med bilen da. Nå er det full toning rundt hele, 20% lysgjennomtrenging. jeg synes det blir fint, og er ikke såååå upraktisk. :)

 

tona_rundt_hele.jpg

 

Videre har jeg hatt en del problemer med den og, les mer her.

 

Ha en god sommer!

Kommer oppdatering på hvordan man gjør diverse når jeg kommer hjem! =)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei Xander. Virker som du har god peiling på fjernstyrt sentrallås til A3. Har en a3 1.8T 97' som jeg vil ha fjernstyrt sentrallås på med den nye fancy nøkkelen med flip key.

Er det vanskelig å gjøre selv?

Er det dyrt å gjøre det hos møller?

Og hvis det blir hos møller, har det noe å si at bilen min er chippet? Vil de finne ut det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår